Rietavo Kultūros centro įvaizdžio formavimas


Vadybos kursinis darbas. Įvadas. Ivaizdzio formavimo priemoniu teoriniai aspektai. Metine ataskaita kaip ivaizdzio formavimo priemone. Firmos ivaizdis, kulturos remimas. Darbdavio ivaizdis. Reklamos savybes ir formos.


Manoma, kad, įvaizdžio formavimo ypatumai yra aktualūs ir šiandienai. Įvaizdis svarbus yra tiek paslaugoje tiek prekėje. Kur ieškosime reikalingo produkto? Jeigu atsakysime, kad pirmenybė – žinomai, kokybiškas prekes gaminančiai, gerą reputaciją turinčiai įmonei, vadinasi, mes ne išimtis ir patenkame į 90 proc. būrį vartotojų, kurių produkto pasirinkimą lemia įmonės įvaizdis – tai, kaip ji save pateikia rinkoje ir kokį įspūdį sudaro visuomenėje.

Darbo tema: Rietavo Kultūros centro įvaizdžio formavimo ypatumai

Objektas: Rietavo Kultūros centro įvaizdis.

Tikslas: Atskleisti įvaizdžio formavimo ypatumus Rietavo Kultūros centre.

Uždaviniai:

1.Atlikti informacinių šaltinių apie įvaizdžio formavimą apžvalgą.

2.Atlikti Rietavo Kultūros centro įvaizdžio tyrimą.

  • Vadyba Kursiniai darbai
  • 2015 m.
  • 13 puslapių (3599 žodžiai)
  • Universitetas
  • Vadybos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 25 KB
  • Rietavo Kultūros centro įvaizdžio formavimas
    10 - 3 balsai (-ų)
Rietavo Kultūros centro įvaizdžio formavimas. (2015 m. Sausio 14 d.). http://www.mokslobaze.lt/rietavo-kulturos-centro-ivaizdzio-formavimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 20:45