Rimi praktika


Vadybos praktikos ataskaita.

Įvadas. Įmonės Uab „Rimi Lietuva“ pristatymas. Darbo saugos reikalavimai. Pirkėjų tyrimas. 7. Tiekėjų tyrimas. Konkurentų tyrimas. Prekybos įmonės vietos įvertinimas. Asortimento politika. Kainų politika. Rėmimo politika. 18. Prekių užsakymo rengimas. Prekių priėmimas. Taros priėmimas, laikymas, grąžinimo organizavimas. Įrenginių išdėstymas ir prekių pateikimas prekybos salėje. 20 Išvados. Summary. Priedai.


Studentai mokydamiesi aukštosiose mokyklose įgija labai daug teorinių žinių, kurios yra būtinos norint tapti geru savo specialybės žinovu. Teorinės žinios beveik nieko nereiškia be praktinės pusės. Praktika yra labai svarbus aspektas visoje studijų programoje, nes jos dėka studentas gali patirti kas yra tikra, o ne tai, kas parašyta vadovėlyje. Įmonių vadovai ieškodami darbuotojų didelį dėmesį atkreipia į įgytą praktiką, tokiu būdu darbdavys nori sutaupyti laiko ir pinigų resursus. Žmogus, kuris turi praktinių žinių yra kur kas vertingesnis už ką tik baigusį studentą, kuris neturi praktinių žinių.

Profesinę praktiką atlikau vienoje didžiausių mažmeninės prekybos įmonių Lietuvoje – UAB „Rimi Lietuva“. Atlikdamas praktiką šioje didelėje įmonėje pritaikiau studijų metu įgytas žinias, įgyjau daug praktinių žinių, kurios man pravers ateityje tapti savo profesijos profesionalu.

Įtvirtinti ir taikyti žinias ir įgūdžius praktikoje.

Surinkti informacija bei duomenis, juos apdoroti profesinės praktikos ataskaitos rengimui.

Atlikti pirkėjų paklausos, tikslinės rinkos, pirkėjo elgsenos tyrimą.

Atlikti konkurentų tyrimą, palyginti prekių asortimentą, prekių kainas, pirkėjų aptarnavimo metodus, rėmimo veiksmus.

Susipažinti su prekių atsargų normomis, jų apskaičiavimu.

Įvertinti prekybos salės planą, įrenginių išdėstymą prekybos salėje.

Ištirti pirkėjų prekybos salėje judėjimo kelią.

Įvertinti prekių pardavimo organizavimą, pirkėjų aptarnavimo metodus, pirkėjų konsultavimą, atsiskaitymo su pirkėjais organizavimą.

Susipažinti su kokybiškų ir nekokybiškų prekių priėmimo iš pirkėjų tvarka ir terminais.

Išanalizuoti vienos prekių grupės asortimentą.

Atlikti parduotuvėje taikomų rėmimo priemonių vertinimą.

Įmonės ūkinė aplinka yra plati ir siekianti užsibrėžtų tikslų. Tam, kad tikslai būtų įgyvendinti, bendrovėje atliekami tam tikri darbai, kurie skirstomi į etapus. Kiekvienas etapas turi būti valdomas ir griežtai kontroliuojamas, siekiant maksimalaus pelno su minimaliomis gamybos sąnaudomis. Visoje įmonėje naudojama duomenų bazė ir sistema, į kurią patenkama internetu. Šioje sistemoje yra preinami visi duomenys apie visas operacijas visuose įmonės padaliniuose. Siekiant supaprastinti užsakymų operacijas, įmonėje įdiegta centrinio valdymo sistema. Įdiegus šią sistemą sumažėjo laiko resursų sąnaudos.

Rimi (“Supermarket”) – prekybos centrai šalia namų, kuriuose galima rasti viską, ko reikia kiekvienai dienai. Žviežiausi maisto produktai ir didelis pramonimių prekių pasirinkimas. Šiuo metu Lietuvoje veikia 22 “Rimi Supermarket”.

Įmonės vizija – Palengvinti kiekvieną kliento dieną.

“Rimi” prekybos centras turi prekės ženklo vertybes ir gaires, kurios padeda siekti savos vizijos. Trys vertybės yra šios:

Paprastumas. Prekybos centro darbuotojai su klientais bendrauja paprastai ir aiškiai, yra sąžiningi, rūpinasi jais. Darbuotojai puikiai išmano savo darbą, todėl klientams gali pasiūlyti geriasius sprendimus ir aukščiausios kokybės paslaugas.

Verslumas. Įmonė kuria galimybes, įgyvendina naujas idėjas, visapusiškai bando pažinti pirkėją ir nuolat mokosi. Tikima, kad verslumo galia veda juos į priekį – ir komandą, ir kiekvieną atskirai.

Rimi Lietuva” tiklas turi septynias pagrindines vertybes, kurios apima sritis, kuriose galėtų ir turėtų veikti:

“Rimi Baltic” priklauso 244 mažmeninės prekybos parduotuvės, iš jų 83 – Estijoje, 113 – Latvijoje ir 48 – Lietuvoje.

Kiekvienas Rimi darbuotojas turi užtikrinti, kad visos parduodamos maisto prekės turi būti saugios pirkėjams, todėl yra taikomi maisto saugos principai:

Asmeninė higiena. Kiekviename tuolete yra priemonės plauti ir dezinfekuoti rankas, jas nusausinti.

Valymas ir sanitarinės būklės gerinimas. Parduotuvėje nuolat dirba valytojai, kurie prižiūro prekybos salę, sandelio ir gamybos patalpas.

Laikas ir temperatūra. Maisto produktai turi galiojimo laiką, kuris griežtai prižiūrimas, kad produktas su pasibaigiusiu galiojimo laiku nepatektų į kliento pirkinių krepšį. Maisto produktai, tokie kaip vaisiai/daržovės, mėsos gaminiai, žuvis, sūris, konditerija, yra laikomi specialiuose šaldytuvuose arba kamerose, tai užtikrina produktų ilgaamžiškumą ir tinkamumą vartoti.

Rimi praktika. (2016 m. Kovo 24 d.). http://www.mokslobaze.lt/rimi-praktika.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 07 d. 16:34