Rinka ir rinkos strategijos


Rinkos strategija lietuvoje. Rinkos strategija. Kokybe yra tinkamumas vartojimui.

Ekonomikos Špera. Visuomenes klase. Lietuvoje visuomenes klases dar nera ryskios. Galbut didesni spaudima siuo poziuriu patiria socialines klases atstovai. Itakos grupe. Tai yra draugu poreikis. Pinkodaros poziuriu yra lengva uzkresti madingais pirkimais. Suaugusiems – giminaiciai, seima, kaimynai, kolegos, draugai. Seima. Poreikis elgsenai yra per seimos pajamas. Motyvas. Nera vienareiksmiskas, poreikiu yra ivairiu. Rinkodarininkai zino, kad kol nepatenkinti zemesnieji poreikiai tol vartotojai netenkina aukstesniu poreikiu. Poreikiai yra susije (t. Y. Jei perkami rubai, tai reikes ir avalynes,aksesuaru).


Kokybe. Pateikiant nauja preke i rinka visu pirma rinkodaros specialistai sprendzia apie jos kokybes lygi. Niekada nesiuloma tik auksciausios kokybes produktu, nes pasak f. Kotlerio „ne visi vartotojai nores ir gales isigyti tokius produktus kaip rols rois automobiliai“. Rekomenduojama atsizvelgti i segmento, kuriam bus parduodama preke, poreikius. Vadinasi, taikant i mazesnes pajamas gaunancius vartotojus, produkto kokybes lygis bus minimalus. Minimalia kokybe garantuoja standartas. Produkto kokybe reiskia jo tinkamuma vartojimui. Ivairus gamintojai noredami parodyti aukstesne gaminio kokybe vartoja rusiavima: auksciausios kokybes, i rusies, ii rusies.

  • Ekonomika Šperos
  • 2012 m.
  • 3 puslapiai (633 žodžiai)
  • Ekonomikos šperos
  • Microsoft Word 11 KB
  • Rinka ir rinkos strategijos
    10 - 3 balsai (-ų)
Rinka ir rinkos strategijos. (2012 m. Balandžio 16 d.). http://www.mokslobaze.lt/rinka-ir-rinkos-strategijos.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 13:02