Rinkodara įmonėje


Marketingo referatas. Rinkodara Ekologiška mėsa. Įvadas. Rinkos tyrimas. Mikroaplinka. Makroaplinka ir jos elementai. Konkurentų analizė. Įmonės vartotojų rinkos segmentavimas. Vartotojo elgesio faktoriai. Prekės politika. Kainos politika. Pateikimo politika. Rėmimo politika. Literatūra ir informaciniai šaltiniai. Priedai.


Ko gero daugelis žmonių, didelę savo gyvenimo dalį, praleidžia prie televizorių ekranu, todėl apie mūsų gaminamus mėsos produktus bus galima sužinoti televizijos reklamose. Taip pat, reklamines iškabas iškabinsime visuomeninių transporto stotelių stenduose bei kituose stenduose. Savaitgaliais parduotuvėse organizuosime mėsos gaminių degustacijas, kurių metu kiekvienas pirkėjas galės paskanauti mūsų ekologiškų mėsos gaminių. Norėdami pagerinti savo pardavimus, taikysime įvairias nuolaidas, organizuosime degustacijas, švenčių dienomis dalinsime dovanas, taip pat vykdysime akcijas. Asmeninius pardavimus vykdys penki vadybininkai.

Mūsų įmonė naudos produkto ir socialinę – etinę koncepcijas. Produkto koncepciją pasirinksime todėl, kad gaminsime tik aukštos kokybės mėsos gaminius, o socialinę – etinę – nes gaminsime ekologiškus produktus.

  • Marketingas Referatai
  • 2013 m.
  • 23 puslapiai (2688 žodžiai)
  • Kolegija
  • Marketingo referatai
  • Microsoft Word 750 KB
  • Rinkodara įmonėje
    10 - 2 balsai (-ų)
Rinkodara įmonėje. (2013 m. Gruodžio 19 d.). http://www.mokslobaze.lt/rinkodara-imoneje.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 06:08