Rinkodara ir rinkotyra


Vadybos skaidrės. Rinkodara ir rinkotyra. Rinkotyros paskirtis. Rinkodaros vieta ir reikšmė Lietuvoje. Rinkodaros istorija. Ilgainiui sistemų. Sovietinio eksperimento raida ir etapai. Rinkodaros sistema. Naujo produkto tyrimas. Konkurentų analizė. Klientų pasitenkinimo tyrimas. Rinkodaros koncepcijos. Marketingo principai. Rinkodaros tikslai,. uždaviniai, funkcijos ir tipai. Rinkos segmentavimas. Tikslinės rinkos parinkimas. Rinkodaros politikos instrumentai ir jiems būdingi veiksmai. Rinkodaros aplinkos. Įmonės rinkodaros mikroaplinka. Bendrovė. Bendrovės vidaus aplinka. Vartotojų rinkų tipai. Kontaktinių auditorijų tipai. Įmonės rinkodaros makroaplinka. Rinkodaros aplinka. Literatūra.


Asist. Kristina Varkalienė El. paštas: k.varkaliene@gmail.com Mob. tel.: 8-62789841.

Rinkodara - tai menas, kurį palaiko mokslas, nustatydamas pirkėjo poreikius ir sprendimus, kurie įtiktų pirkėjui ir būtų naudingi organizacijai.

1960 Dž. MakKartis (angl. J. McCarthy) pasiūlo 4P modelį (iš anglų k.: product (prekė, gaminys), price (kaina), place (vieta, paskirstymas), promotion (rėmimas). Dar vadinamą rinkodaros kompleksu (angl. marketing mix). Deividas Ogilvis – reklamos teorijos pradmenys. 1980 D. Eikeris (D. Aaker) – rinkodaros strategija.

Ilgainiui, sistemų teorijos įtakoje įsigalėjo procesinis požiūris ir šiuolaikinė rinkodara suprantama kaip 4 pakopų procesas:.

Rinkodaros principų bei metodų taikymas ir naudojimas Lietuvoje turi keletą specifinių ypatumų (II) 2. Lietuva integravosi į tarptautines rinkas, kur verslo veikla grindžiama rinkodaros principais ir metodais. Rinkodaros žinios reikalingos valdžios ir verslo žmonėms užmezgant ryšius ir bendraujant su užsienio partneriais.

Rinkodaros principų bei metodų taikymas ir naudojimas Lietuvoje turi keletą specifinių ypatumų (III) 3. Sparčiai besiplečiančių rinkos santykių ir konkurencijos sąlygomis rinkodaros žinios vis reikalingesnės ir tiems verslininkams ir / ar organizacijos vadovams, kurie savo tikslų siekia vietinėje rinkoje.

Atkuriant rinką bei demokratinę sistemą Lietuvoje, rinkodaros žinios atskleidžia šiuos makrorinkodaros problemų sprendimo aspektus: Pirma, parodo, kokius rinkos kūrimo ir tobulinimo etapus perėjo stiprų rinkos ūkį sukūrusios šalys. Pavyzdžiu čia gali būti kitų šalių gamybos, paskirstymo sistemų, verslo internacionalizavimo, reklamos ir populiarinimo problemų sprendimo patirtis.

  • Vadyba Skaidrės
  • 2014 m.
  • 251 puslapis (10523 žodžiai)
  • Vadybos skaidrės
  • MS PowerPoint 1326 KB
  • Rinkodara ir rinkotyra
    10 - 3 balsai (-ų)
Rinkodara ir rinkotyra. (2014 m. Birželio 12 d.). http://www.mokslobaze.lt/rinkodara-ir-rinkotyra.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 02:58