Rinkodara ir socialogija


Sociologijos referatas. Įvadas. Įmonės rinkodaros planavimo teoriniai aspektai. Įmonės rinkodaros planavimo proceso esmė. Įmonės rinkodaros plano sudėtinės dalys. Įmonės misija. Įmonės tikslai. Rinkodaros planavimo metodai. Rinkodaros tikslai. Rinkodaros strategija. „Omnitel“ rinkodaros veiklos plano parengimas. „Omnitel“ pristatymas. Uab „Omnitel“ istorija. „Omnitel“ rinkodaros aplinkos analizė. Makroaplinka. Mikroaplinka. „Omnitel“ perspektyvų tyrimas. „Omnitel“ tikslinė rinka ir pasirinkta rinkodaros strategija. Įmonės rinkodaros komplekso elementų analizė. „Omnitel“ paslaugų rėmimo analizė. Išvados ir rekomendacijos. Literatūra. Priedai. Anketa. Anketos duomenų analizė.


Lietuvos mobiliojo ryšio rinkos lydere pagal klientų skaičių išlieka bendrovė "Omnitel". Nors „Omnitel” pasižymi gana mažomis paslaugų kainomis, daugelis skundžiasi ryšio kokybe, nes mažuose miesteliuose ar atokiose vietose „Omnitel“ ryšys labai silpnas. Rinkodaros tyrimas atliekamas tam, kad išanalizuotume problemą.

Problema – „Omnitel“ ryšio kokybė.

Darbo tikslas – išanalizuoti UAB „Omnitel” rinką.

Uždaviniai:

1.Išanalizuoti įmonės rinkodaros planavimą, remiantis mokslinės literatūros šaltiniais.

2.Įvertinti „Omnitel“ aplinkos analizę.

3.Išanalizuoti „Omnitel“ tikslinę rinką ir rinkodaros strategiją.

4.Atlikti „Omnitel“ SSGG analizę.

  • Sociologija Referatai
  • 2015 m.
  • 39 puslapiai (6004 žodžiai)
  • Kolegija
  • Sociologijos referatai
  • Microsoft Word 641 KB
  • Rinkodara ir socialogija
    10 - 5 balsai (-ų)
Rinkodara ir socialogija. (2015 m. Sausio 29 d.). http://www.mokslobaze.lt/rinkodara-ir-socialogija.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 21:56