Rinkodara pasirinktos įmonės analizė


Marketingo kursinis darbas. Įvadas. Rinkodaros kompleksas ir jos elementai. Rinkodaros tyrimas ir analizė. Mikroaplinka. Makroaplinka. Konkurentų analizė. Vartotojo elgesio faktoriai. Vartotojo prototipas. Rinkos segmentavimas. Prekės politika. Kainos politika. Rėmimo politika. Pateikimo politika. Išvados. Literatūra. Priedas.


Darbo tikslas – išanalizuoti juvelyrinių dirbinių parduotuvei reikalingus rinkodaros uždavinius.

Darbo uždaviniai:

1. Nustatyti rinkodaros komplekso elementus ir pasirinkti rinkodaros orientaciją, kuria vadovausis įmonė.

2. Nurodyti mikroaplinkos ir makroaplinkos elementus, bei jų įtaką įmonės veiklai.

3. Atlikti konkurentų analizę ir pateikti išvadas.

4. Nurodyti vartotojo elgesio faktorius ir pateikti vartotojo prototipą.

5. Susegmentuoti rinką ir nurodyti tikslinį segmentą.

6. Nurodyti prekės, rėmimo politikas, pateikti kainų nustatymo metodus ir strategijas, pateikimo kanalus ir funkcijas.

Antrasis klausimas išaiškino dalyvavusių apklausoje amžių. Taigi, daugiausiai apklaustųjų buvo 18-25 m. amžiaus, jie sudarė 73%. 13,5 % apklaustųjų buvo iki 18 m. amžiaus, 8 % apklaustųjų – 26-35 m. amžiaus, o tuo tarpu, mažiausiai apklaustųjų buvo virš 55 metų amžiaus. Šis klausimas parodė, kad mūsų klientai daugiausiai galėtų būti 18-25 m. amžiaus žmonės.

Didžiausią dalį apklaustųjų sudarė dirbantieji ir studentai. Respondentų mėnesio pajamos sudaro iki 1000 Lt, kurių amžius yra nuo 18 iki 25 metų.

2. Didelė dalis respondentų juvelyriniams dirbiniams per mėnesį gali išleisti iki 300 Lt.

3. Respondentai teigia, kad dažniausiai gaminius perka parduotuvėse, o ne internete ar lombarde.

4. Respondentai pirmenybę teikia sidabrui ir vidutinio dydžio papuošalams.

5. Respondentų teigimu, reklama neturi didelės įtakos pirkimui ir parduotuvės vardo žinomumas neturi įtakos jų apsisprendimui kur pirkti juvelyrinius dirbinius.

Rinkodara pasirinktos įmonės analizė. (2015 m. Kovo 14 d.). http://www.mokslobaze.lt/rinkodara-pasirinktos-imones-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 14:40