Rinkodara praktika


Marketingo praktikos ataskaita. Įvadas. Įmonės pristatymas. Apie UAB „Altechna“. Altechna įmonių grupės nariai. Pasiekimai ir narystės. Altechna ISO 9001 sertifikatas. AUB “Altechna” organizacinė valdymo struktūra. Darbo sauga. Pareigybiniai nuostatai. Rinkodara. Rinkodaros skyrius. Pardavimo, rinkodaros strategija. Kainos, prekės, rėmimo ir paskirstymo metodai. UAB „Altechna“ tarptautinė rinka. Klientų, tiekėjų, konkurentų analizė. UAB „Altechna“ įmonės taikomi rizikos valdymo būdai. Pardavimo grupė. Pardavimo skyriaus organizacinė valdymo struktūra. Pardavimo skyriaus funkcijos. Pardavimo proceso seką, prekės užsakymas. Prekių priėmimas. Tarptautinio vadybininko veiksmai Amerikos rinkoje. Optikos gaminių pakavimo ir siuntimo instrukcijos. Personalo formavimas, karjeros galimybės. Išvados. Santrauka užsienio kalba. Priedai.


Praktikos tikslas: teorinių žinių sutvirtinimas ir pritaikymas tarptautinėje kompanijoje.

Praktikos uždaviniai:

•Analizuoti ir įvertinti verslo įmonės veiklą

•Įvertinti rinkos pasirinkimą sąlygojančius veiksnius

•Atliks pirkėjų, tiekėjų ir konkurentų analizę

•Įvertinti verslo įmonės asortimento, paslaugų, kainų, komunikacinę politiką.

Rinkodara praktika. (2014 m. Kovo 11 d.). http://www.mokslobaze.lt/rinkodara-praktika.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 21:32