Rinkodara Prekybos marketingo namų darbas


Marketingo namų darbas. Kainų politika. Sąnaudomis pagrįsta kainodara. Lūžio taško analizė ir kainodara, orientuota į pelną. Vertės kainodara. Konkurencija paremta kainodara. Pateikimo / paskirstymo politika. Komunikacinė politika.


Pasauliui įžengus į pirmąjį XXI a. dešimtmetį, vyksta dramatiški rinkodaros pokyčiai. Verslo ekspertai ir politikai kalba apie naująją ekonomiką, kurioje firmos privalo iš naujo permąstyti savo rinkodaros tikslus bei veiklos modelius. Spartūs pokyčiai gali greitai niekais paversti vakardienos pergalingas strategijas.

Svarbiausia rinkodaros naujovė šio tūkstantmečio pradžioje gali būti apibendrintai pavadinta jungčių suklestėjimu. Dabar kaip niekad anksčiau visi esame susijungę vienas su kitu ir su daiktais, kurie yra ir arti, ir toli nuo mūsų. Be to, visa tai pasiekiame naujais ir skirtingais būdais. Radikalūs susisiekimo technologijų pokyčiai verčia rinkodarininkus iš naujo apibrėžti sąveikos su rinka – vartotojais, rinkodaros partneriais bendrovės viduje ir už jos ribų bei su visu supančiu pasauliu – būdus. (14, p.39)

Rinkodara Prekybos marketingo namų darbas. (2014 m. Gegužės 09 d.). http://www.mokslobaze.lt/rinkodara-prekybos-marketingo-namu-darbas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 20:41