Rinkodara socialiniame tinkle


Marketingo analizė.

Spaudos reklamos biudžetas 1 metams Laikraščio / žurnalo pavadinimas Reklamos vieta laikraštyje Reklamos dydis , kv. Cm Reklamos 1kv. Cm kaina Vienos reklamos kaina Dažnis , kartai per 1 mėn. Kaina 1 mėn.


Išvardykite bent po vieną reklamuojamą prekę ar paslaugą, skirtą tenkinti kiekvienam iš A. Maslou piramidės poreikiui. Paaiškinkite savo pasirinkimą.

3. Jūsų reklamuojama paslauga – poilsio namai su SPA procedūromis Palangos kurorte. Jūsų metinis reklamos biudžetas – 100 tūkst. eurų. Paskirstykite šias lėšas, atsižvelgdami į reklamos priemonių efektyvumą, gyventojų pasitikėjimą konkrečiomis žiniasklaidos priemonėmis, pasirinktų reklamos kanalų atitikimą reklamuojamai prekei ir t.t. Atkreipkite dėmesį, kad sudarote metinį reklamos biudžetą, todėl, atsižvelgdami į reklamuojamos prekės specifiką, apgalvokite, ar reklamos kampaniją vykdysite ištisus metus, ar tik tam tikrais metų laikotarpiais.

4. Įsivaizduokite, kad patentavote ir netrukus pradėsite gaminti lauko žaidimą visai šeimai. Žaidimui žaisti reikia bent keliolikos kvadratinių metrų erdvės ir bent trijų žaidėjų. Nustatykite, kas yra jūsų produkto tikslinė vartotojų auditorija. Išskirkite bent tris skirtingas potencialių pirkėjų grupes. Planuodami žaidimo reklamos kampaniją, apmąstykite, kokiomis reklamos skleidimo priemonėmis pasieksite kiekvieną pasirinktų auditorijų. Argumentuokite, kodėl vienoks ar kitoks reklamos kanalas labiausiai tinka atitinkamai auditorijai.

  • Marketingas Analizės
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • Tautvydas
  • 2 puslapiai (400 žodžių)
  • Kolegija
  • Marketingo analizės
  • Microsoft Word 16 KB
  • Rinkodara socialiniame tinkle
    10 - 1 balsai (-ų)
Rinkodara socialiniame tinkle. (2017 m. Birželio 19 d.). http://www.mokslobaze.lt/rinkodara-socialiniame-tinkle.html Peržiūrėta 2017 m. Gruodžio 15 d. 23:54