Rinkodara sulčių gamyba


Marketingo kursinis darbas.

Įvadas. Rinkodaros kompleksas ir koncepcija. Rinkos tyrimas. Mikroaplinka ir jos elementai. Makroaplinka ir jos elementai. Konkurentų analizė. Vartotojo elgesys. Rinkos segmentavimas. Prekės politika. Kainos politika. Pateikimo politika. Rėmimo politika. Išvados. Literatūros sąrašas. Priedai. Priedas. Anketa.


Įmonė „Deimis“ gamina tropinių vaisių ,miško uogų ir vaikiškas sultys. Įmonės pagrindinis tikslas - patenkinti vartotojų poreikius ir visuomenės interesus ir gauti stabilų pelną.

ROMANTIKA - obuolių ir aviečių sultysENERGIJA  - obuolių ir juodųjų serbentų sultysVITAMINAS - obuolių ir šaltalankių sultys GURMANAS - obuolių ir aronijos sultysATGAIVA - obuolių ir imbierų sultys

Įmonė vadovaujasi rinkodaros orientacija, nes įmonė siekia savo tikslų tačiau atsižvelgia ir tenkina vartotojo poreikius.

Respondentų charakteristika– anketos pagalba buvo apklausta 70 įvairaus amžiaus bei socialinės padėties Lietuvos Respublikos piliečiai .Respondentų amžius labai įvairus. Visi respondentai pildė anketas ( žiūrėti priedą Nr. 1 ) savo noru anonimiškai.

Toliau bus pateikti pagrindinių klausimų rezultatai, grafikai bei apibendrinimai.

Iš pirmo grafiko matosi, kad apklausoje daugiau dalyvavo moterų, nei vyrų, tai yra 27% vyrų ir 73% moterų.

Antro grafiko pagalba galima daryti išvadą, kad apklausoje daugiausiai dalyvavo nuo 18 iki 25 metų žmonės, t.y. 69% visų apklaustųjų.

Trečio grafiko pagalba galima daryti išvadas, kad apklausoje dalyvavo didžioji dalis studentų, tai sudaro net 60 proc. apklaustųjų.

Ketvirto grafiko pagalba galima daryti išvadas, kad didžioji dalis apklausoje dalyvavusių respondentų vartoja sultys. Tai sudaro net 84,3 proc. apklaustųjų./

Penkto grafiko pagalba galima daryti išvadas, kad didžioji dalis respondentų dalyvavusiu apklausoje per vieną karta išgeria nuo 0,2 l. iki 0,5 l. tai sudaro net 45,7 proc. apklaustųjų.

Šešto grafiko pagalba galima daryti išvadas, kad apklausoje dalyvavę respondentai dažniausiai renkasi sultyms išleidžia 1 eurą. Tai sudaro 50 proc. apklaustųjų.

Septinto grafiko pagalba galima daryti išvadas, kad apklausoje dalyvavę respondentai dažniausiai 1-2 kartus į savaitę perka sultys. Tai sudaro 77,1 proc. apklaustųjų.

Aštunto grafiko pagalba galima daryti išvadas, kad apklausoje dalyvavę respondentai dažniausiai renkasi vaisių sultys. Tai sudaro net 71,4 proc. apklaustųjų.

Devinto grafiko pagalba galima daryti išvadas, kad apklausoje dalyvavę respondentai dažniausiai sultys renkasi pagal kokybę. Tai sudaro net 44,3 proc. apklaustųjų./

Dešimto grafiko pagalba galima daryti išvadas, kad apklausoje dalyvusiems respondentams patogiau gerti sultys iš kartoninių dėžučių su kamšteliu. Tai sudaro net 52,9 proc. apklaustųjų.

Vienuolikto grafiko pagalba galima daryti išvadas, kad respondentai dažniausiai sultys perka prekybos centruose. Tai sudaro 85,7 proc. apklaustųjų.

Dvylikto grafiko pagalba galima daryti išvadas, kad dauguma apklausoje dalyvavusių respondentų naudojasi nuolaidų programomis. Tai sudaro 67,1 proc. apklaustųjų.

Trilikto grafiko pagalba galima daryti išvadas, kad didžioji dalis apklausoje dalyvavusiu respondentų apie nuolaidas norėtu sužinoti internetinėse svetainėse . Tai sudaro net 34,3 proc.

Keturiolikto grafiko pagalba galima daryti išvadas, kad apklausoje dalyvavusiems respondentams reklama nedaro įtakos. Tai sudaro 54 proc. apklaustųjų./

Penkiolikto grafiko pagalba galima daryti išvadas, kad dalyvavusiems respondentams apklausoje mažiausią įtaką daro redijo reklama. Tai sudaro tik 1 proc. apklaustųjų.

Rinkodara sulčių gamyba. (2016 m. Birželio 09 d.). http://www.mokslobaze.lt/rinkodara-sulciu-gamyba.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 22:39