Rinkodara sultys


Verslo kursinis darbas. Įvadas. Rinkodaros kompleksas. Makroaplinka. Vartotojo elgsena. Konkurentų. Segmentavimas. Prekės. Kainos politika.Rėmimo politika. Išvados. Literatūra. Priedai.


Darbo tikslas – pristatyti įmonę UAB „ŠVIEŽIOS SULTYS“ bei rinkodaros procesus, darančius įtaką šios įmonės veiklai.

Iš 1 paveikslėlio matyti, jog didžiąją dalį apklaustųjų sudarė moterys 73%, vyrus sudarė vos ketvirtis 25.5%, o 1,5% žmonių i šį klausymą neatsakė.

2 paveikslėlyje pavaizduota, kad į klausimus daugiausiai atsakinėjo 19-25 mets turintis asmenys, jie sudarė 71.5% apklaustųjų. Šiek tiek mažiau į klausimus atsakinėjo 10-18 metų turintys asmenys – 21.9% apklaustųjų, o likusią dalis atiteko vyresniojo-brandesniojo amžiaus atstovams kurie kartu sudarė 6.6% apklaustųjų.

Iš atliktos apklausos gautų rezultatų matyti, kad sultis rinkoje bei žmonių gyvenime yra mėgiamos. 91.2% apklaustujų mėgsta sultis, 2.2% nemėgsta, 5.8% sultis mėgsta kartais. Likusi dalis neatsakė. Apklausoje dalyvavo 137 respondentai.

4 paveikslėlyje pavaizduota kaip dažnai žmonės perka sultis. Iš atliktos apklausos matyti nedidelis skirtumas tarp žmonių dažnai perkančių sultis 53% ir retai perkančių sultis 44.5%.

  • Verslas Kursiniai darbai
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 34 puslapiai (3535 žodžiai)
  • Kolegija
  • Verslo kursiniai darbai
  • Microsoft Word 650 KB
  • Rinkodara sultys
    10 - 9 balsai (-ų)
Rinkodara sultys. (2015 m. Lapkričio 14 d.). http://www.mokslobaze.lt/rinkodara-sultys.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 20:38