Rinkodara Uab „Palink“


Lietuvių skaidrės. Uab „Palink“. rinkodaros veiklos planavimas. Uab „Palink“ pristatymas. Uab „Palink“ rinkodaros veiklos planavimas. Ssgg. Mikroaplinkos ir makroaplinkos analizė. (vidinės aplinkos analizė). Mikroaplinkos ir makroaplinkos analizė. (išorinės aplinkos analizė). Miroaplinkos ir makroaplinkos analizė. (išorinės aplinkos analizė). Rinkodaros komplekso elementų analizė (prekė). Rinkodaros komplekso elementų analizė (kaina). Rinkodaros komplekso elementų analizė (rėmimas). Išvados.


„IKI“ prekių kainų vertinimas pagal amžiaus grupes:.

“IKI” prekybos centro tikslinė rinka segmentuojama pagal vartotojų pajamas. 2. Padidėjus konkurencijai “IKI” prekybos centrui būtina imtis gynybos taktikos. 3. Vienas iš ypatingų „IKI“ sistemos požymių yra tas, kad kiekvienoje jos parduotuvėje yra atskiri skyriai skirtingų rūšių produktams. 4. Prekybos centrui reikėtų sukurti objektyvesnę darbo našumo vertinimo sistemą ir kontrolę.

  • Lietuvių kalba Skaidrės
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 17 puslapių (710 žodžių)
  • Kolegija
  • Lietuvių skaidrės
  • MS PowerPoint 99 KB
  • Rinkodara Uab „Palink“
    10 - 2 balsai (-ų)
Rinkodara Uab „Palink“. (2015 m. Gegužės 22 d.). http://www.mokslobaze.lt/rinkodara-uab-palink.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 20:30