Rinkodara viešajame sektoriuje. Lietuvos pašto marketingo naudojamų priemonių analizė


Marketingo referatas. Įvadas. Rinkodara. Rinkodara. Rinkodaros istorija. Marketingo tyrimas. Rinkodaros tyrimų kilmė. Marketingas viešajame sektoriuje. Privatus sektorius. Viešasis sektorius. Marketingas viešajame sektoriuje. AB Lietuvos paštas. AB Lietuvos pašto istorija. Lietuvos pašto veikla. Veikla. Vizija. Misija. Įmonės vertybės. Socialinė atsakomybė, renginiai.


Galime teigti, kad abu sektoriai ir visos jiems priklausančios įmonės yra savaip svarbios, nes įvairių rūšių produktus tiekia, tiek privatus tiek viešasis sektorius, tačiau institucijos priklausančios viešajam sektoriui turi priimti tam tikrus sprendimus kurie būtų dėl žmonių gerovės. Šių įstaigų dėka, daugeliui žmonių yra suteikiama galimybė patenkinti tam tikrus poreikius kurių galbūt negalėtų sau leisti. Kadangi kai kurias paslaugas tiekia tiek viešas tiek privatus sektorius, tad net ir valstybinės įmonės yra priversti imtis marketingo gudrybių.

Antrojo Pasaulinio karo metais Lietuva buvo sunaikinta, o jos veikla visiškai priklausė grobikiškai Rusijai. Tik 1990m kovo 11d, atgavus nepriklausomybę, Lietuva galėjo imti tam tikrų veiksmų plečiant ryšius su visuomenę, tad 1990 m. spalio 7 d. pašto apyvartoje pasirodė pirmieji nepriklausomos Lietuvos pašto ženklai.

Veikla. Lietuvos paštas yra akcinė bendrovė kuri teikia ne tik pašto, bet ir logistikos, elektronines bei finansinio tarpininkavimo paslaugas. Lietuvos paštas turi plačiausią šalyje paslaugų teikimo vietų tinklą. Savo tinklapyje Lietuvos pašto įmonė yra nurodžiusi vienas iš svarbiausių strateginio valdymo gaires, t.y. vizija, misija.

Lietuvos pašto darbuotojai stengiasi tinkamai atstovauti bendrovei tiek privačioje tiek verslo aplinkoje. Visada įvertina savo veiksmų reikšmę ir rezultatus įmonės viduj ir išorėje. Nuolatos tobulėja, dalyvauja įvairiuose mokymuose atnaujindami profesines žinias. Lietuvos paštas priklauso viešajam sektoriui, tad kaip ir buvome minėja- vykdo viešuosius pirkimus, kuriuos nuodugniai pateikia savo tinklalapyje. Įmonė dažnai susiduria su naujovėmis, visuomenės modernėjimu, tad jiems labai aktualus novatoriškumas. Racionaliai įvertinę situaciją, rinkos permainas ieško problemos sprendimo būdų, tad stengiasi, kad įmonės darbas būtų grindžiamas pasiteisinusiais verslo sprendimais, o teikiamos paslaugos būtų aukščiausios kokybės. Tačiau atsitikus kažkokiam nenumatytam atvejui, Lietuvos paštas, atsako už savo darbo rezultatus. Kompanija siekia tapti rinkos lydere, tad galima tai priskirti prie misijos bruožų.

Bendrovė bendradarbiavo su policija, platindama jų lankstinukus žmonėms su aktualia informacija.

Teikia didelį dėmesį vaikų švietimui, organizuodama rašinių konkursą ir kaip paskatinimą bei atlygį juos apdovanodami.

  • Marketingas Referatai
  • 2013 m.
  • 11 puslapių (2266 žodžiai)
  • Marketingo referatai
  • Microsoft Word 42 KB
  • Rinkodara viešajame sektoriuje. Lietuvos pašto marketingo naudojamų priemonių analizė
    10 - 4 balsai (-ų)
Rinkodara viešajame sektoriuje. Lietuvos pašto marketingo naudojamų priemonių analizė. (2013 m. Spalio 16 d.). http://www.mokslobaze.lt/rinkodara-viesajame-sektoriuje-lietuvos-pasto-marketingo-naudojamu-priemoniu-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 08:20