Rinkodaros analizė (2)


Ekonomikos referatas. Įvadas. Uab „odesa“ rinkodaros analizė. Rinkodaros komplekso programos elementai. Mikroaplinkos elementai ir jų įtaka įmonei. Makroaplinkos elementai ir jų įtaka įmonės veiklai. UAB „Odesa“ rinkos analizė Lietuvoje. UAB „Odesa“ vartotojų rinkos segmentavimas. Vartotojų elgesio (vidaus ir išorės) faktorių įtaka mūsų prekės pirkimui. UAB „Odesa“ prekės apibūdinimas. Kainos nustatymo strategija. Pateikimo strategija. Rėmimo strategija. Išvados. Literatūra.


Šio darbo tikslas įgyti žinių ir sugebėjimų, kurie leistų suprasti marketingo turinį, reikšmę ir naudingumą analizuojant ir sprendžiant ekonomikos ir verslo problemas. Atliksime UAB “Odesa” įsivaizduojamo verslo modelio praktinę analizę. Tikslas: įvertinti įmonės rinkodarą, aprašyti įmonės gaminamos produkcijos asortimentą, susipažinti su rinkodaros naudojama strategija, atlikti rinkos tyrimą ir įvertinimą, konkurentų pozicijas, kainų nustatymo metodus, prekės pateikimo strategija, naudojamą reklamą.

Darbo uždaviniai:

1.Surinkti ir susisteminti literatūros šaltinius, apibendrinti duomenis.

2.Sugebėti teorines žinias pritaikyti praktiniame darbe.

  • Ekonomika Referatai
  • 2013 m.
  • 17 puslapių (2827 žodžiai)
  • Mokykla
  • Ekonomikos referatai
  • Microsoft Word 308 KB
  • Rinkodaros analizė (2)
    10 - 2 balsai (-ų)
Rinkodaros analizė (2). (2013 m. Lapkričio 27 d.). http://www.mokslobaze.lt/rinkodaros-analize-2.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 20:35