Rinkodaros analizė Degalinė


Vadybos analizė. Įmonės analizė. Apie įmonę. Įmonės veikla. Įmonės plėtra. Įmonės valdymo struktūra. Įmonės makro aplinka. Ekonominiai faktoriai. Politiniai faktoriai. Technologiniai faktoriai. Gamtiniai faktoriai. Mikroaplinka. Vartotojų spendimas naudoti paslaugas.


1. Poreikio atsiradimas. Dažniausiai žmones domina pigiausias kuras,esant sunkiai finansinei padėčiai visuomenėje,skaičiuojamas kiekvienas centas sumokėtas už kurą.

2. Informacijos paieška. Dauguma žmonių žino šią įmonę,nes Mažeikių mieste yra teikiamos gamtinės dujos būtent iš šitos įmonės. Kituose miestuose bei miesteliuose pardavinėjami dujų balionai skirti buičiai. Taip pat išsivystęs degalinių tinklas visoje Lietuvoje.

3. Alternatyvų įvertinimas. Įmonė UAB ‘’ SAURIDA ’’ visada siekia abipusės naudos tiek įmonei tiek vartotojui.

4. Sprendimas pirkti. Visos UAB ‘’SAURIDA’’ dukterinės įmonės visada pataria ir pasiūlo vartotojams geriausią ir klientui prieinamiausią variantą, kurio dėka įmonės klientai dažniausiai būna patenkinti jiems suteiktomis paslaugomis bei prekėmis.

  • Vadyba Analizės
  • 2013 m.
  • 6 puslapiai (765 žodžiai)
  • Mokykla
  • Vadybos analizės
  • Microsoft Word 27 KB
  • Rinkodaros analizė Degalinė
    9 - 3 balsai (-ų)
Rinkodaros analizė Degalinė. (2013 m. Gegužės 30 d.). http://www.mokslobaze.lt/rinkodaros-analize-degaline.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 12:19