Rinkodaros analizė įmonėje


Marketingo kursinis darbas. Įvadas. Įmonės analizė. Rinkodaros orientacija. Mikroaplinkos elementai. Makroaplinkos elementai. Rinkos analizė. Vartotojų rinkos segmentavimas. Vartotoju elgesio faktoriai, turintys poveiki prekių pirkimui. Prekės politika. Pateikimo politika. Rėmimo strategija. Analitinė dalis. Išvados. Literatūros sąrašas. Priedai.


Kiekviena įmonė, nepriklausomai nuo to ar jį tik kuriasi ar jau susikūrė, turi žinoti, kad tik besidomėdama vartotojų poreikiais ir visokeriopai stengdamasi juos patenkinti, ji gali pasiekti užsibrėžto pelno ir vystytis toliau. Kadangi vartotojų poreikiai žaibiškai keičiasi, nes atsiranda naujos technologijos, siūlomos naujoviškesnės ir praktiškesnės prekės, UAB “x” nuolatos turi stebėti rinką ir sekti savo konkurentų veiksmus. Tai darydama įmonė gali lanksčiai reaguoti į rinkos pokyčius, lengviau įsisavina naujas technologijas ir prekes.

Tikslas – nustatyti UAB „x“ marketingo elementus, bei išsiaiškinti, ar vykdoma rinkodara yra efektyvi.

Tikslui pasiekti iškelti šie uždaviniai:

aprašyti marketingo mikro ir makro aplinkas ir suvokti, kokį poveikį jos daro įmonės gyvavime;

nurodyti, kokie yra vartotojo elgesio faktoriai ir kaip jie įtakoja prekių pirkimą;

susegmentuoti rinką ir apibendrinus rezultatus, nustatyti tikslinę rinką;

aprašyti prekių ir kainų politiką;

apibrėžti rėmimo politiką.

Rinkodaros analizė įmonėje. (2013 m. Rugsėjo 24 d.). http://www.mokslobaze.lt/rinkodaros-analize-imoneje.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 22:43