Rinkodaros analizė ir veiksmų planavimas


Marketingo referatas. Rinkodaros samprata. Rinkodaros principai ir sistema. Rinkodaros dėsniai. Rinkodaros komplekso aplinka. Rinkodaros tyrimai. Rinkodaros strategija. Rinkodaros strateginis planavimas. Taktinis planavimas. Rinkodaros analizė. Literatūros sąrašas.


Socialinė - kultūrinė aplinka - tai rinkodaros komplekso aplinkos elementas, atspindintis visuomenės poveikį rinkodarai.

Rinkodaros padėtis (situacijos analizė) – tai visa turima informacija apie esamą dabartinę padėtį, ką ir kaip šiuo metu parduodate ar kokias paslaugas teikiate. Būtina turėti išsamią informaciją apie pirkėjus, apie jų poreikius, esamus ir galimus konkurentus, savo stiprybės ir silpnybės, kaip numatoma reklamuoti savo produktus ar paslaugas, kokios šiuo metu rinkos kitimo tendencijos.

Rinkodaros tikslai – suminė informacija apie trumpalaikius ir ilgalaikius tikslus, apie numatomą produktų ar paslaugų asortimento išplėtimą (diversifikaciją), papildomų rinkos segmentų ir realizavimo rinkų įvaldymą. Tikslai turi būti realus ir išmatuojami, pavyzdžiui, galima numatyti kitais metais padidinti realizavimą 10 procentų.

Rinkodaros strategija – kaip pasiekti numatytus tikslus, kas konkrečiai bus gaminama ar kokios paslaugos teikiamos, kaip bus pristatomi ir reklamuojami nauji produktai, kaip planuojama nurungti konkurentus.

Finansinė sąmata (biudžetas) – apskaičiuojamos išlaidos ir numatomos gauti pajamos, pateikiama išlaidų kontrolės ir mažinimo strategija.

Veiksmų planas – artimiausi žingsniai (pavyzdžiui, paskiriami asmenys, atsakingi už produkto teikimą rinkai, už reklamą, konkrečiai, kuriuose leidiniuose ir kokiais radijo ar TV kanalais bus reklamuojama, kas sukurs prekinį ženklą ir pan.).

Įvertinimas - analizuojamas rinkodaros tikslų įvykdymas. Šio įvertinimas reguliarumas priklauso nuo konkretaus plano ir gali būti daromas kiekvieną mėnesį, kas pusę metų arba kasmet.

Vidiniai duomenys yra tie, kurie gaunami iš įmonės ar organizacijos vidaus šaltinių.

Šakos tendencijos: šakos vystymosi tendencijos, apyvarta, pagal atskiras produktų grupes, darbo užmokestis šakoje, ekonominis gyvavimo ciklas, pragyvenimo lygis, išlaidų paskirstymas, taupymas.

Ekologinė aplinka: tai šalies politikoje įteisinti reikalavimai ir visuomenės požiūris į ekologišką produktą, ekologišką gamybą, ekologišką atliekų valdymą.

Įmonės esamos situacijos analizės tikslas- išsiaiškinti, kokios yra įmonės stiprios ir silpnos pusės, kokiomis kompetencijomis, galinčiomis užtikrinti ilgalaikį pasisekimą rinkoje, ji disponuoja ir ką ji gali daryti geriau nei konkurentai.

Rinkodaros strategija- viena iš svarbiausių verslo strategijos funkcinių substrategijų, kuri šiuolaikinėmis konkurencijos sąlygos įmonės veikloje yra sudėtinga ir svarbi.

Rinkodaros strategija- įmonė galimybių išsiaiškinimo, tikslų ir uždavinių nustatymo bei strategijos rengimo procesas.

Strateginis tikslas yra visos įmonės veiklos orientavimas pasiekti galutinius tikslus ir juos apibrėžti.

Taktinio planavimo tikslas-numatyti rinkodaros strategiją ir veiksmus, kuriais reaguosite į pakitusios rinkos sąlygas.

Taktinis planavimas susijęs su rinkodaros komplekso (prekės, kainos, rėmimo ir paskirstymo kanalų) nustatymu. Taktini planavimas įgyvendina rinkodaros strategijos nustatytus tikslus.

Veiklos tikslai- 3-5 tikslai, skirti vadovautis kasdieninėje veikloje. Veiklos tikslai turi būti:

  • Marketingas Referatai
  • 2014 m.
  • 24 puslapiai (3694 žodžiai)
  • Universitetas
  • Marketingo referatai
  • Microsoft Word 127 KB
  • Rinkodaros analizė ir veiksmų planavimas
    10 - 4 balsai (-ų)
Rinkodaros analizė ir veiksmų planavimas. (2014 m. Spalio 09 d.). http://www.mokslobaze.lt/rinkodaros-analize-ir-veiksmu-planavimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 07 d. 16:36