Rinkodaros analizė kursinis darbas


Ekonomikos kursinis darbas. Įvadas. Rinkodaros kompleksas ir orientacija. Rinkodaros tyrimas. Mikroaplinka. Makroaplinka. Vartotojo elgsena. Rinkos segmentavimas. Konkurentų analizė. Prekės politika. Kainų politika. Pateikimo politika. Rėmimo politika. Išvados. Literatūra. Priedas.


Temos aktualumas: rinkodara yra gamybinės ir komercinės veiklos valdymo kompleksinė sistema, kuri nukreipta į konkretaus vartotojų segmento poreikių patenkinimą. Čia išreikštas vienas svarbiausių marketingo principų – gamyba tiksliai nustatytai tam tikrai vartotojų grupei. Rinkodaros proceso metu įmonės ištekliai derinami su esamais arba formuojamais klientų ar vartotojų poreikiais, tokiu būdu, kad tai atitiktų visų suinteresuotų šalių poreikius ir lūkesčius. Kiekviena įmonė siekia kuo geriau patenkinti skirtingus vartotojų poreikius, gamindama arba parduodama aukščiausios kokybės prekes. Sėkmingai gyvuojančiai įmonei svarbu atlikti rinkodaros analizę – nusistatyti keturis rinkodaros komplekso programos elementus, sužinoti vartotojų poreikius, atliekant rinkos tyrimą, išanalizuoti konkurentų veiklą ir kitus rodiklius, kurie padės pasiekti maksimalų pelną

UAB ,,Dildena“ gamins ir pardavinės elektronines dildes. Kadangi UAB ,,Dildena“ sieks maksimalaus pelno, gaminant ir pardavinėjant produktus, atliksime rinkodaros analizę, kuri padės suprasti ir įsisavinti rinkodaros esmę ir pagrindinius tikslus.

Rinkodaros kompleksas – tai tarpusavyje susiję veiksmai ir sprendimai, kurie leidžia patenkinti vartotojo poreikius ir pasiekti įmonės tikslus.

Rinkodaros orientacija – tai orientuota į vartotoją tikslinė įmonės ar žmogaus filosofija.

Šiame skyriuje pateikiama UAB “Dildena” rinkodaros kompleksas ir orientacija.

1) Reklamos priemonės: internetinė įmonės parduotuvė, “Media traffic” reklama bei “Google” reklama;

2) Pardavimų skatinimas: taikomos nuolaidos, prekės garantija, parduotuvių motyvavimas premijomis;

3) Asmeniniai pardavimai: informacijos platinimas socialiniuose tinklapiuose, konsultantai parduotuvėse, pardavimų vadybininkai;

4) Ryšiai su visuomene: įvairios prezantacijos, visažisčių kursų “Grožis” rėmimas, aukojimas labdarai.

Įmonė savo veikloje vadovaujasi rinkodaros orientacija. Įmonė siekia savo tikslų tenkindama tam tikros grupės vartotojų poreikius, t.y. vartotojus, kurie rūpinasi savo nagų išvaizda, arba kurių specialybė yra susijusi su nagų priežiūra.

Siekiant išsiaiškinti elektroninių dildžių poreikį, buvo sudaryta anketa, kurią sudarė 11 klausimų. Į klausimus atsakė 92 moterys ir 12 vyrų.

Diagramoje matyti, jog 88 proc. atsakiusiųjų sudarė moterys, o vyrų – 12proc., todėl galima daryti prielaida, jog moterys labiau prižiūri savo nagus, bei rūpinasi jų išvaizda.

Daugausia atsakiusiųjų amžius buvo nuo 15 iki 20 metų ir tai sudaro net 68 proc. Taip pat nemažą visų respondentų dalį sudarė, kurių amžius buvo nuo 21 iki 27 metų, tad daroma prielaida, kad jaunies žmonėms nagų priežiūra yra labai aktuali.

Net 67 respondentai iš 104 buvo studentai, ir tai sudaro 65 proc. Mažesnė atsakiusiųjų dalis buvo moksleiviai ir dirbantys asmenys bei mažiausią dalį –bedarbiai. Išvada tokia, jog visiems žmonėms yra aktuali nagų priežiūra ir tai nepriklauso nuo padėties visuomenėje.

Daugiau nei pusę atsakiusiųjų (51 proc.) savo nagus prižiūri 2-3 kartus per savaitę, tačiau yra ir tokių kurie prižiūri net kiekviena daina, o tai reiškia, kad mūsų siūlomas produktas pelengvintų žmogaus kasdieninę veiklą.

Respondentų naudojamos priemonės yra pasiskirsčiusios beveik tolygiai. Žmonės naudoja žirklutes, stiklines dildes, popierines dildes bei metalines dildes. Daroma prielaida, jog mūsų el. dildė bus puiki prekė kiekvienam respondentui, nes ji atlieka visų šių, prieš tai minėtų, 4 priemonių funkcijas.

Net 61 proc. visų respondentų svarbiausia savybė yra kokybė ir tai sudaro 61 proc. Antra pagal svarbumą savybė yra praktiškumas ir tai sudaro 29 proc. visų respondentų, o kaina sudaro tik 8 proc. Tad daroma išvada, jog žmonės prižiūrėdami savo nagus skiria didelį dėmesį priemonių kokybei, o ne kainai.

69 proc. visų atsakiusiųjų respondentų yra girdėję apie elektronines dildes ir tik 31 proc. nėra dar girdėję apie tokį produktą. Tai reiškia, kad rinkoje tai nėra visiškai naujas dalykas, tačiau kitiems tai yra visiškai naujas dalykas.

  • Ekonomika Kursiniai darbai
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 32 puslapiai (3602 žodžiai)
  • Universitetas
  • Ekonomikos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 673 KB
  • Rinkodaros analizė kursinis darbas
    10 - 10 balsai (-ų)
Rinkodaros analizė kursinis darbas. (2015 m. Lapkričio 09 d.). http://www.mokslobaze.lt/rinkodaros-analize-kursinis-darbas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 21:24