Rinkodaros analizė tatuiruotės


Marketingo savarankiškas darbas. Įvadas. Rinkodaros komplekso programos elementai ir rinkodaros koncepcija. Rinkos tyrimas. Makroaplinka ir jos elementai. Konkurentų analizė. Tikslinė rinka. Vartotojo elgesys. Prekės politika. Kainos politika. Pateikimo politika. Rėmimo politika. Išvados. Literatūros sąrašas. Priedai.


UAB „tatuiruotės“ teiks tatuiruočių darymo, kasyčių pynimo, dredų vėlimo ir auskarų vėrimo paslaugas. Įmonė sieks maksimalaus pelno patenkinant vartotojų poreikius, todėl atliksime rinkodaros analizę, kuri padės suprasti ir įsisavinti rinkodaros esmę ir pagrindinius tikslus.

Darbo tikslas: atlikti UAB “tatuiruotės” rinkodaros analizę.

Darbo uždaviniai:

1. Nustatyti rinkodaros komplekso programos elementus ir koncepciją;

2. Atlikti rinkos tyrimą;

3. Išanalizuoti mikroaplinką ir makroaplinką;

4. Nustatyti tikslinę rinką ir vartotojų elgesio faktorius.

Darbo metodai: teorinės literatūros taikymas ir apklausa.

Rinkodaros analizė tatuiruotės. (2013 m. Lapkričio 09 d.). http://www.mokslobaze.lt/rinkodaros-analize-tatuiruotes.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 16:33