Rinkodaros analizė


Marketingo referatas. Įvadas. Rinkodaros komplekso programos elementai. Rinkodaros orientacija. Įmonės rinkos analizė lietuvoje. Vartotojų rinkos segmentavimas. Prekės politika. Kainų politika. Pateikimo politika. Rėmimo politika. Išvados. Naudota literatūra.


Kiekvienoje rinkoje pardavėjas susiduria su daugeliu pirkėjų, kurie skiriasi poreikiais, pajamomis, įpročiais ir pan. Todėl kiekvieno iš jų reakcija į prekę (paslaugą), jos kainą gali būti skirtinga. Stengiantis parduoti kuo daugiau prekių (paslaugų) , būtina prisitaikyti prie šios pirkėjų įvairovės. Tikslinė rinka - 41-60m. amžiaus vartotojai, gaunantys pajamas 3000 ir daugiau, gamtą mėgstantys miestiečiai, kurie nori turėti medinį, naujovišką, jaukų vasarnamį užmiestyje

5. Prekės politika apibūdinama lentelėje, kurioje pateikiama prekių charakteristika kiekviename prekės lygmenyje.

6. Įmonė „Medinukas“ naudos į konkurentus orientuotą kainų nustatymometodą. Taip pat bus taikomos rinkodaros strategijos: šventinės nuolaidos, bei nuolaidos perkant namą ir pirtį kartu.

7. Pateikimo politika įmonėje „Medinukas“ vyks tiesioginis prekių paskirstymas – per savus prekių pardavimo padalinius bei specialius darbuotojus.

8. Įmonė „Medinukas“ naudos rėmimo elementus: reklama laikraščiuose, per televiziją ir nuosavoje internetinėje svetainėje.

Rinkodaros analizė. (2013 m. Kovo 25 d.). http://www.mokslobaze.lt/rinkodaros-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 14:17