Rinkodaros aplinkos analizė


Ekonomikos skaidrės. Rinkodaros aplinkos analizė. „SKALVIJA“ kino teatro atnaujinimas. Makro aplinkos analizė. Gamtinės aplinkos rodikliai. Socialinės-kultūrinės aplinkos rodikliai. Politinės-teisinės aplinkos rodikliai. Mokslinės-technologinės aplinkos rodikliai. Pranašumai ir trūkumai. Konkurentai. Išvados. Pirkėjai. Tiekėjai. Apibendrinimas.


VR14 nl Iveta Čepurnaitė Ingrida Šakėnaitė Rima Sakalauskaitė.

Filmo žiūrėjimui skirtos vietos pakeistos į gulimas vietas.

Metų laikai nedarys įtakos „SKALVIJA“ kino teatrui, veiks visus metus. Teatras randasi miesto centre, atvykti žiemos metu galima tiek automobiliu, tiek viešuoju transportu. Šventiniu laikotarpiu (šv. Kalėdos; Naujieji metai; šv. Kūčios; šv. Valentino diena) pakils bilietų pardavimai.

Vidutinės vartojimo išlaidos, tenkančios vienam namų ūkio nariui per mėn.|EUR.

Pranašumai: bedarbių skaičius kasmet mažėja, metų laikai nedaro įtakos, informacijų technologijų pranašumas (internetas). Trūkumai: žmonės mažiau pinigų išleidžia poilsiui ir kultūrai.

Atsinaujinęs „Skalvija“ kino teatras pralenks kitus kino teatrus savo filmų repertuarais, patogesnėmis vietomis, pigesniais bilietais, bus labiau reklamuojamas. Laikui bėgant plis po kitus miestus.

Paslaugos vartotojai bus įvairaus amžiaus žmonės, kadangi filmai bus rodomi tiek vaikams, tiek paaugliams, tiek suaugusiems.

Kukurūzų, gazuotų/gaiviųjų gėrimų, saldumynų, kavos pupelių gamintojai ir tiekėjai. Bilietų užsakymas iš spaustuvės „Sirma“.

Apibendrinant, atnaujintas „Skalvija“ kino teatras turėtų susilaukti daugiau lankytojų dėl plataus kino seanso, maisto/gėrimų asortimentų, bei vienintelės Lietuvoje kino salės, kurioje sėdimos vietos bus pakeistos į gulimas.

Įdėja – atnaujintas „Skalvija“ kino teatras; Pagrindinė veikla – filmai; Misija/vizija – paversti filmų žiūrėjimą patogesniu ir įdomesniu; Strateginiai tikslai – tapti lyderiaujančiu kino teatru Lietuvoje; Darbuotojai – valytojos (3), kasininkai (8), bilietų skanuotojai (4), apsauga (3) Mokymai – komandiruotės, motyvaciniai paskatinimai.

  • Ekonomika Skaidrės
  • 2015 m.
  • 16 puslapių (626 žodžiai)
  • Ekonomikos skaidrės
  • MS PowerPoint 859 KB
  • Rinkodaros aplinkos analizė
    10 - 2 balsai (-ų)
Rinkodaros aplinkos analizė. (2015 m. Balandžio 21 d.). http://www.mokslobaze.lt/rinkodaros-aplinkos-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 18:39