Rinkodaros informacija ir tyrimai


Marketingo skaidrės. Rinkodaros informacija ir tyrimai. Rinkodaros informacija ir duomenys. Rinkodaros informacija - tai susisteminta surinktų duomenų informacija. Rinkodaros tyrimų duomenų klasifikavimas. Pirminiai duomenys – renkami konkrečiai rinkodaros problemai spręsti. Antriniai duomenys – tai duomenys gaunami jau iš esamų. Informacijos trūkumai. Santykinis - informacijos trūkumas yra tada. Rinkodaros tyrimai. Rinkodaros tyrimai – rinkodaros problemoms išsiaiškinti ir jų sprendimams priimti reikalingos informacijos nustatymas. Marketingo tyrimų reikšmė. Sumažina klaidingo sprendimo. Rinkodaros tyrimo proceso etapai. Rinkodaros tyrimų rūšys. Skiriamos Pagal tyrimo tikslus Žvalgybiniai. Pagal informacijos pobūdį Kokybinis tyrimas - Kiekybiniais rodikliais neišreikštos marketingo informacijos gavimo būdas. Literatūra. Pranulis,V. P. , Dikčius, V. “RINKOS TYRIMAI -Teorija ir praktika”.


Pirminiai duomenys – renkami konkrečiai rinkodaros problemai spręsti. Pirminių duomenų rinkimo pagrindiniai metodai: Apklausa; Stebėjimas; Eksperimentas; Tikslinių grupių tyrimas.

Santykinis - informacijos trūkumas yra tada, kai informacijos yra, tačiau vartotojas apie tai dar nežino ar bent nėra tikrai įsitikinęs, kad ji yra. Absoliutus - informacijos trūkumas – kai tyrėjui reikalingos ir tinkamos informacijos apskritai nėra.

Pranulis,V.P. , Dikčius, V. “RINKOS TYRIMAI -Teorija ir praktika” 2012.

  • Marketingas Skaidrės
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 13 puslapių (287 žodžiai)
  • Marketingo skaidrės
  • MS PowerPoint 251 KB
  • Rinkodaros informacija ir tyrimai
    10 - 2 balsai (-ų)
Rinkodaros informacija ir tyrimai. (2015 m. Spalio 20 d.). http://www.mokslobaze.lt/rinkodaros-informacija-ir-tyrimai.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 20:26