Rinkodaros ir sociologijos skaidrės ABP Apranga


Marketingo skaidrės. APB ,,Apranga”. Makroaplinka. Mikroaplinka. Tikslinė rinka. Rinkodaros komplekso elementai. Ssgg. APB „Apranga” rinkodaros biudžetas. APB „Apranga” prekių pardavimo prognozė. Kodėl apsiperkate APB „Apranga“? Ko pasigendate APB „Apranga“ parduotuvių tinklo asortimente? Kaip vertinate įmonės siūlomų prekių kainas? Ko trūksta įmonės reklamoms? Kokios informacijos skaidos priemonės apie APB „Apranga“ Jums atrodo patraukliausios ir priimtiniausios. Išvados.


Darbo problema: Kokių rinkodaros sprendimų turėtų imtis APB „Apranga“ norėdama patenkinti pirkėjų poreikius. Darbo tikslas: Įvertinti APB „Apranga” įmonės rinkodaros veiklą ir numatyti priemones jai tobulinti. Darbo objektas: APB “Apranga” rinkodara. Darbo uždaviniai: Išanalizuoti rinkodaros komplekso elementus APB „Apranga” įmonėje. Išanalizuoti klientų nuomonę apie įmonės siūlomas prekes Įvertinti klientų nuomonę apie APB „Apranga“ rėmimo komplekso elementą. Padaryti išvadas ir pateikti rekomendacijas rinkodaros veiklos tobulinimui. Tyrimo metodas: Norint įvertinti APB „Apranga” parduotuvių tinklo veiklos kokybę, pasirinktas apklausos metodas. Šiuo metodu bus nuosekliai įvertinta pirkėjų nuomonė, poreikiai ir siūlymai, visa tai bus apdorota statistiškai.

Segmentas visa šeima Segmentas jaunimas Segmentas verslo žmonės Segmentas Prabangos vertintojai APB „APRANGA“ naudoja diferencijuoto marketingo strategiją, kadangi skirtingoms rinkos dalims siūlo skirtingus dalykus. Išanalizavus pateiktą apklausą, matome, kad didžiausia respondentu dalis kuri apsiperka „Aprangos „ tinklo parduotuvėse yra dirbantys 15-30 m. amžiaus asmenys, gaunantys vidutines pajamas. APB „APRANGA“ didžiausia prekių asortimentą siūlo pasirinktam segmentui jaunimas , iš atliktos apklausos matyti, kad būtent ši grupė yra viena iš potencialių pirkėjų.

Išanalizavus pasirinkta tyrimą galime numatyti, kad 2014m. APB „Apranga“ pardavimai tūrėtu išaugti apytiksliai 8 %,dėl numanomos ekonominės padėties pagerėjimo, planuojamo minimalaus atlyginimo padidėjimo, bei kitų finansinių aspektų, kartu su didėjančia paklausa turėtų ūgtelti įmonės sąnaudos.

Dauguma respondentų 22% apsiperka APB „Apranga“ dėl malonaus aptarnavimo, mažesnė dalis respondentų 19% teigia, kad jiems yra priimtinas siūlomas prekių asortimentas.

  • Marketingas Skaidrės
  • 2015 m.
  • 19 puslapių (713 žodžių)
  • Kolegija
  • Marketingo skaidrės
  • MS PowerPoint 295 KB
  • Rinkodaros ir sociologijos skaidrės ABP Apranga
    10 - 3 balsai (-ų)
Rinkodaros ir sociologijos skaidrės ABP Apranga. (2015 m. Balandžio 15 d.). http://www.mokslobaze.lt/rinkodaros-ir-sociologijos-skaidres-abp-apranga.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 06:15