Rinkodaros įvertinimas įmonėje Rūta


Marketingo kursinis darbas. Uab „rūta“ įmonės rinkodaros veiklos įvertinimas. Įvadas. Uab „rūta“ įmonės pristatymas. Uab „rūta“ misija. Uab ,,rūta“ rinkodaros tikslai. Uab ,,rūta“ rinkodaros aplinkos analizė. Uab ,,rūtos“ rinkodaros mikroaplinkos analizė. Uab ,,rūtos“ rinkodaros makroaplinkos analizė. Uab „rūta“ tikslinė rinka ir pasirinkta rinkodaros strategija. Uab „rūta“ komplekso elementų analizė. Uab „rūta“ prekių analizė. Išvados. Rekomendacijos. Literatūra. Priedai.


Problema ― nepakankamai organizuotas prekių rėmimo elementas.

Tikslai ― palaikyti kokybines ir kiekybines skirtingų veiklos rūšių sąsajas, tinkamai ir racionaliai naudoti intelektualius ir materialinius išteklius. Būti geriausia šokolado gamykla Lietuvoje ir susikurti savo lojalių klientų ratą, kad jie būtų patenkinti.

Uždaviniai:

Išanalizuoti UAB „RŪTA” mikroaplinka ir mikroaplinka;

Išsiaiškinti UAB „RŪTA” tikslinę rinką ir pasirinktą strategiją;

Įvertinti UAB „RŪTA” parduodamas prekes;

Išanalizuoti UAB „RŪTA” parduodamų prekių kainas.

Tyrimo metodai:

Duomenų paieška mokslinėje literatūroje ir internete.

Tyrimo objektas – UAB „RŪTA“ rinkodaros veikla.

Rinkodaros įvertinimas įmonėje Rūta. (2013 m. Balandžio 30 d.). http://www.mokslobaze.lt/rinkodaros-ivertinimas-imoneje-ruta.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 12:21