Rinkodaros įvertinimas įmonėje


Marketingo kursinis darbas. Įvadas. Uab „bio sala“ charakteristika. Uab “bio sala” misija. Rinkodaros tikslai. Rinkodaros aplinkos analizė. Rinkodaros įvertinimas. Makroaplinkos analizė. Ekonominė aplinka. Socialinė – kultūrinė aplinka. Politinė – teisinė aplinka. Mokslinė – technologinė aplinka. Gamtinė aplinka. Mikroaplinkos analizė. Pirkėjai. Pardavimo tarpininkai. Tiekėjai. Konkurentai. „bio sala“ perspektyvų tyrimas. Uab “bio sala” tikslinė grupė ir pasirinkta rinkodaros strategija. Rinkodaros komplekso elementų analizė. Uab „bio sala“ prekių analizė. Uab „bio sala“ kainų analizė. Uab „bio sala“ prekių pasiskirstymo analizė. Uab „bio sala“ rėmimo analizė. Išvados. Rekomendacijos. Literatūra.


Šiame darbe pristatomos įmonės UAB „Bio Sala“ veiklos galimybės bei perspektyvos. Darbe nagrinėjama įmonės charakteristika, įmonės rinkodaros tikslai, aplinkos analizė, atliktas perspektyvų tyrimas bei rinkodaros komplekso elementų analizė. Rinkodaros įvertinimas. Šios įmonės tikslas – tapti augančia bei pelninga įmone, būti žinoma ekologiškų produktų parduotuvė. Įgyvendinti savo užsibrėžtus tikslus bus galima turint reikalingus darbuotojus, t.y. darbo išteklius, taip turint reikiamų prekių pardavimų (materialinių išteklių) bei pinigų – investuoti į naują verslą (finansinių išteklių).

Darbo objektas – „Bio Sala“ parduotuvės rinkodaros įvertinimas.

Darbo metodika - Mokslinės literatūros analizė.

Rinkodaros įvertinimas įmonėje. (2013 m. Sausio 02 d.). http://www.mokslobaze.lt/rinkodaros-ivertinimas-imoneje.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 10:09