Rinkodaros įvertinimas


Apb apranga misija. Apb apranga marketingas. Kursinis įmonės veiklos analize rekomendacijos. Apranga ssgg. Tiksline rinka. Apb apranga vykdomi marketingo tyrimai. Apb aprangos rinka. Kainodara kursinis apb apranga. Rinkodaros vertinimas imoneje. Marketingo apranga.

Marketingo kursinis darbas. AB Apranga rinkodaros įvertinimas. Įvadas. Įmonės rinkodaros veiklos teoriniai aspektai. Rinkodaros įvertinimas. Rinkodaros aplinkos samprata. Perspektyvų tyrimas. Tikslinė rinka ir pasirinkta rinkodaros strategija. Ab „apranga“ įmonės rinkodaros veiklos įvertinimas. Ab„apranga“ įmonės pristatymas. Apb „apranga“ misija. Apb „apranga“ rinkodaros tikslai. Ab „apranga“ įmonės rinkodaros analizė. Ab „apranga“ įmonės perspektyvų tyrimas. Ab „apranga“ tikslinė rinka ir pasirinkta rinkodaros strategija. Ab „apranga“ įmonės rinkodaros komplekso elementų analizė. Ab „apranga“ įmonės prekių analizė. Ab „apranga“ kainų analizė. Ab „apranga“ įmonės prekių paskirstymo analizė. Ab „apranga“ įmonės rėmimo analizė. Išvados ir rekomendacijos. Naudota literatūra. Priedai.


Vienaišakivaizdžių rinkodaros tiesų, skelbia, jog prekės sėkmę rinkoje lemia vartotojas. Vartotojas - rinkodaros centrinė figūra.Tai puikiai įrodo pagrindinis rinkodaros tikslas – tenkinti vartotojų poreikius. Atsižvelgiant į vartotojo poreikius, įmonė turi priimti sprendimus, susijusius su preke ar paslauga, jos kaina, pateikimu, taip, jog ji būtu patraukli vartotojui ir jis norėtų ją įsigyti bei rėmimu.AB „Apranga“ egzistuoja konkurencinėje aplinkoje, todėl veiklos organizavimas yra labai svarbus. Rinkodaros įvertinimas. Įmonė norėdama pasiekti gerus darbo rezultatus, turi vartotojams pasiūlyti tokių prekių ar paslaugų, kurios atitiktų jų lūkesčius. Kai įmonė atlieka rinkodaros veiklos analizę, ji gali įvertinti kokia yra organizacijos padėtis ir taip pat tai leidžia daryti tolimesnę veiklos prognozę. Tai itin svarbu kiekvienai įmonei, kuri siekia gerų rezultatų, todėl svarbu pamatyti ne tik stiprybes ir privalumus, bet ir trūkumus bei galimus pavojus.

Darbo problema:įmonė nepakankamai gerai organizuoja ir vykdo rinkodarą reklamos srityje.

Darbo tikslas:remiantis turima informacija ir literatūros šaltiniais, išnagrinėti AB „Apranga“ rinkodaros veiklą.

Objektas: AB „Apranga“ įmonės rinkodaros veikla.

Darbo uždaviniai:

1)Išanalizuoti įmonės rinkodaros veiklą remiantis mokslinės literatūros šaltiniais.

2)Atlikti AB „Apranga“ veiklos analizę.

3)Ištirti ir įvertinti įmonės rinkodaros aplinką.

4)Sudaryti SSGG analizę, kuri išryškintų įmonės silpnąsias ir stipriąsias puses.

5)Ištirti tikslinę rinką ir pasirinktos rinkodaros strategiją.

6)Išanalizuoti rinkodaros kompleksą.

7)Atlikti įmonės reklamos tyrimą.

8)Pateikti išvadas ir rekomendacijas.

Tyrimo metodai:

1) Mokslinės literatūros analizė.

2) Įmonės dokumentų analizė.

3) Apklausa.

Rinkodaros įvertinimas. (2012 m. Spalio 24 d.). http://www.mokslobaze.lt/rinkodaros-ivertinimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 06:40