Rinkodaros koliokviumo paruoštukė


Pardavimo ir rinkodaros veiklu skirtumai. Prekes orientacijos schema.

Marketingo Špera. Marketingas. Marketingo turinio bei reikšmės aiškinimo skirtumai. Svajonių, poreikių, norų ir paklausos sąvokos marketingo kontekste. Paklausos rūšys. Nepageidautina paklausa. Mažėjanti paklausa. Stabili paklausa. Vartojimas ir naudojimas. Mainai ir sandoriai. Prekinių piniginių mainų vykimo sąlygos. Mainams įvykti reikalingos šios sąlygos. Gaminio ir prekės samprata. Prekė. Gaminys. Atotrūkių rūšys. Erdvės atotrūkis. Suvokimo atotrūkis. Nuosavybės atotrūkis. Vertės atotrūkis. Marketingo funkcijos. Sandorio funkcija. Marketingo ir gamybos santykis. Naudingumo rūšys. Marketingo principai ir sistema. Marketingo principai. Tikslumo principas. Trejopos orientacijos principas. Marketingo sistemos samprata. Marketingo sistemos procesas susideda iš daugelio etapų. Marketingo sistemos proceso etapuose sprendžiami klausimai. Verslo orientacijos samprata. Verslo orientacija ir verslo koncepcija. Verslo orientacijos. Gamybos orientacija. Gamybos koncepcijos esmė. Nuosekliai laikantis gamybos orientacijos, susidaro tam tikras loginis ciklas, atspindintis pačią koncepcijos esmę. Pirma prielaida techninės ir ekonominės sąlygos. Antra prielaida jautrūs kainai vartotojai. Trečia prielaida homogeniškos prekės. Veiklos plėtojimo kryptys. Gamybos masto didinimo kryptis. Gamybos mastai. Gamybos proceso tobulinimo kryptis. Prekės orientacija. Prekės koncepcijos esmė. Prekės orientacijos schema. Pardavimo orientacija. Pardavimo orientacijos esmė. Pardavimo orientacijos schema. Marketingo orientacija. Priežastys, dėl kurių įmonei naudinga turėti lojalių pirkėjų. Marketingo koncepcijos esmė. Marketingo orientacijos schema. Pardavimo ir marketingo veiklos skirtumai. Marketingo aplinkos samprata. Marketingo kompleksas. Marketingo aplinka. Makroaplinka. Ekonominė aplinka. Socialinė-kultūrinė aplinka. Politinė-teisinė aplinka. Mokslinė-technologinė aplinka. Gamtinė aplinka. Mikroaplinka. Prekės samprata. Prekės samprata ir lygmenys. Paslauga kaip prekė. Prekių ir paslaugų įvairovė. Prekių asortimentas.

  • Marketingas Šperos
  • 2014 m.
  • 191 puslapis (7795 žodžiai)
  • Marketingo šperos
  • MS PowerPoint 1599 KB
  • Rinkodaros koliokviumo paruoštukė
    10 - 4 balsai (-ų)
Rinkodaros koliokviumo paruoštukė. (2014 m. Gegužės 28 d.). http://www.mokslobaze.lt/rinkodaros-koliokviumo-paruostuke.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 16:44