Rinkodaros kompleksas skaidrės


Marketingo skaidrės.

Rinkodaros kompleksas. Rinkodaros komplekso elementai. Prekė Kaina Paskirstymas Rėmimas. Prekė. Prekės samprata galime suskirstyti į 3 lygmenis, tai. Pirminė prekė - tai pačios pagrindinės prekės savybės. Kaina. Įmonės požiūriu, kaina atlieka tokias funkcijas Išraiškos- kaina yra veiklos rezultatus apibendrinanti išraiška. Paskirstymas. Paskirstymas - tai marketingo komplekso elementas. Paskirstymo proceso dalyviai. Gamintojo organizacinė struktūra (pvz. Tai įvairių įmonės pardavimo mastą didinančių būdų ir priemonių visuma. Rėmimu užmezgamas ryšys tarp įmonės ir vartotojų.


Prekės samprata galime suskirstyti į 3 lygmenis, tai:.

Gamintojo organizacinė struktūra (pvz., gamybos įmonių marketingo padaliniai, filialai, įmonės). Pardavimo tarpininkų organizacinės struktūros (pvz., didmeninės ir mažmeninės prekybos įmonės; pardavimo (paskirstymo) pagalbininkai - prekybos atstovai, marketingo ir finansinių paslaugų teikėjai). Vartotojai.

  • Marketingas Skaidrės
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 10 puslapių (256 žodžiai)
  • Marketingo skaidrės
  • MS PowerPoint 587 KB
  • Rinkodaros kompleksas skaidrės
    10 - 2 balsai (-ų)
Rinkodaros kompleksas skaidrės. (2016 m. Balandžio 05 d.). http://www.mokslobaze.lt/rinkodaros-kompleksas-skaidres.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 05:10