Rinkodaros kompleksas


Marketingo skaidrės. Rinkodaros kompleksas. Prekių asortimentas. Reklamos samprata ir bendrieji aspektai. Reklamos apibrėžimo esmę sudaro. Reklamos tipai. Reklamos tikslas. Reklamos funkcijos. Spaudos reklama. Reklama žurnaluose išskirtinumas. Reklama žurnaluose. Žurnalų reklamos privalumai. Žurnalų reklamos trūkumai. Reklamos žurnale efektyvumo didinimas praktikų patarimai. Spausdinta ir smulkioji reklama. Reklama kalendoriuose. Smulkioji reklaminė medžiaga prekybos ir paslaugų teikimo vietose. Kitos smulkiosios reklamos priemonės. Išorinė (lauko) reklama. Išorinei reklamai priskiriama. Išorinė (lauko) reklama. Rekomendacijos,kaip rengti išorinę (lauko) reklamą. Išorinės (lauko) reklamos privalumai. Išorinės (lauko) reklamos trūkumai. Reklamos skleidimo internete priemonės. Reklama internete. Reklamos internetiniu paštu privalumai ir trūkumai. Reklama internete. Reklama internete palankūs faktai. Transliuojamoji reklama. Reklamos per televiziją privalumai. Reklamos per televiziją trūkumai. Reklamos specialistų patarimai TV reklamos kūrėjams. Transliuojamoji reklama. Radijo reklamos privalumai. Radijo reklamos trūkumai. Patarimai radijo reklamos kūrėjams. Transliuojamoji reklama. Reklamos vertinimas. „Apple“ strategijos veiksmingumas – jaunoji karta nebeįsivaizduoja savęs be „Apple“ produktų. Kaip vertinate šį sakinį? Tabako kompanijos siuntinėja dovanas gimtadienį švenčiantiems aštuoniolikmečiams. „Tesco“ mažamečiams vaikams pardavinėja žaislų rinkinį, imituojantį striptizo šokėjos profesiją. „Disney“ išpopuliarino „Princesę“ ir pavertė ją moteriškumo ikona daugelio jaunų mergaičių sąmonėje. „Zhu Zhu“ gyvūnėlių reklamos strategija – kaip tėvus priversti nupirkti žaislą savo vaikui. Interaktyvios vitrinos. Trimatės afišos. „Facebook“ matavimosi kabina. Programėlės išmaniesiems telefonams. Skenavimas. Protingos matavimo kabinos. „Netikėtos“ parduotuvės. „Facebook“ prekyba. Lanksti kainodara.


Prekių asortimento gylis – prekių linija, turinti didžiausią modifikacijų skaičių.

Prekių linijos gylis – panašios paskirties prekės modifikacijų skaičius.

P. Kotleris skiria 8 efektyvios rėmimo programos, t.y. komunikacinės politikos parengimo etapus: tikslinės auditorijos nustatymas. komunikavimo tikslų suformulavimas. pranešimo sukūrimas. komunikavimo kanalų pasirinkimas. rėmimui skiriamo biudžeto nustatymas. rėmimo priemonių pasirinkimas. rėmimo rezultatų įvertinimas. marketingo komunikacijų komplekso įgyvendinimo valdymas.

Nustačius rėmimo kompleksui skiriamų lėšų sumą įmonė turi spręsti, kaip ją paskirstyti tarp atskirų šio komplekso priemonių: reklamos, asmeninio pardavimo, pardavimo skatinimo ir ryšių su visuomene. Užbaigus komunikacinę programą reikia įvertinti jos efektyvumą, t.y. nustatyti santykį tarp jos poveikio tiksliniai auditorijai ir sąnaudų.

Prekybos įmonių, ypač mažmeninės, komunikacinės politikos ypatumai: prekyboje komunikuojančios įmonės kartu yra ir parduodančios įmonės (geriau gali pažinti pirkėjus). Prekybos įmonės gali komunikuoti savo „gamybos (veiklos) vietą“ (parduotuvės išorė, vidus teikia informaciją).

Pagrindinė prekybos paslauga yra nematerialaus, paprastai nepastebimo pobūdžio, todėl jos komunikacinės galimybės mažesnės, negu materialų pobūdį turinčių pramonės prekių. Daugelis įmonių yra mažos. Vartotojų reakcija į prekybos įmonių komunikacines priemones paprastai pasireiškia prie daug trumpesnį laiką negu pramonės įmonių.

Reklamos objektų nustatymas. Galima nurodyti šias prekybos įmonės reklamos objektų pasirinkimo alternatyvas: Prekybos įmonė (objektas) kaip institucija (bendra institucinė reklama); Atskiros prekybos paslaugos (institucinė veiklos reklama); Prekės (prekių reklama); Trumpalaikės pardavimo skatinimo priemonės (pardavimo skatinimo reklama).

  • Marketingas Skaidrės
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 133 puslapiai (7475 žodžiai)
  • Marketingo skaidrės
  • MS PowerPoint 7201 KB
  • Rinkodaros kompleksas
    10 - 6 balsai (-ų)
Rinkodaros kompleksas. (2015 m. Lapkričio 14 d.). http://www.mokslobaze.lt/rinkodaros-kompleksas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 00:17