Rinkodaros komplekso analizė (2)


Marketingo savarankiškas darbas. Įvadas. Rinkodaros samprata. Rinkodaros komplekso analizė. Prekė. Kaina. Paskirstymas. Rėmimas. Firmos rinkodaros komplekso analizė. Informacijos šaltinių sąrašas. Priedai.


Darbo objektas – Firmos ,,x“ rinkodara

Darbo tikslas – išanalizuoti rinkodaros kompleksą bei firmos ,,x“ veiklą.

Darbo uždaviniai:

1) Pateikti rinkodaros sampratą.

2) Išanalizuoti rinkodaros kompleksą.

3) Pateikti firmos ,,x“ marketingo komplekso analizę.

Rinkodaros komplekso analizė (2). (2014 m. Kovo 11 d.). http://www.mokslobaze.lt/rinkodaros-komplekso-analize-2.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 17:39