Rinkodaros komplekso analizė ir tobulinimas


Marketingo kursinis darbas. Įvadas. Marketingo aplinkos samprata. Paslaugų savybės ir paslaugų marketingo komplekso savitumas. Paslaugų marketingo strategijų formavimo ypatumai. Paslauga. Kainos samprata ir reikšmė. Paskirstymas. Rėmimas. Uab „Monmarkas“ Tiekėjai. Konkurentai. Konkurentų analizė. Konkurentų padėties rinkoje nustatymas. Uab „Monmarkas“ vidinės aplinkos analizė. Valdymo struktūra. Uab „Monmarkas“ SSGG analizė. Uab „Monmarkas“ darbuotojų motyvavimas. Tyrimo metodai ir metodologija. Tyrimo rezultatų analizė. Įvadas. Marketingo aplinkos samprata. Paslaugų savybės ir paslaugų marketingo komplekso savitumas. Paslaugų marketingo strategijų formavimo ypatumai. Paslauga. Kainos samprata ir reikšmė. Paskirstymas. Rėmimas. Uab „Monmarkas“ pristatymas. Išorinė aplinkos analizė. Pest analizė. Uab „Monmarkas“ Tiekėjai. Konkurentai. Konkurentų analizė. Konkurentų padėties rinkoje nustatymas. Uab „Monmarkas“ vidinės aplinkos analizė. Valdymo struktūra. Uab „Monmarkas“ SSGG analizė. Uab „Monmarkas“ darbuotojų motyvavimas. Tyrimo metodai ir metodologija. Tyrimo rezultatų analizė. Marketingo aplinkos samprata. Paslaugų savybės ir paslaugų marketingo komplekso savitumas. Paslaugų marketingo strategijų formavimo ypatumai.


Tyrimo naujumas ir aktualumas. Nuolatinė konkurencija paslaugų rinkoje skatina ieškoti

būdų, kaip geriau aptarnauti ir patenkinti vartotojų poreikius. Tai būdinga ir antrinių žaliavų utelizavimo paslaugoms.

Tyrimo tikslas - parengti antrinių žaliavų utelizavimo paslaugos rinkodaros komplekso analizę ir tobulinimą.

Siekiant šio tikslo, iškelti tokie uždaviniai:

1. Išsiaiškinti antrinių žaliavų utelizavimo paslaugų rinkos ypatumus.

2. Atlikti antrinių žaliavų surinkimo paslaugų vartotojų nuomonės tyrimą, išskiriant paslaugų rinkodaros komplekso elementus.

3. Suformuoti konkrečiai įmonei antrinių žaliavų paslaugų rinkodaros komplekso analizę, remiantis

parengtu antrinių žaliavų surinkimo paslaugų rinkodaros komplekso strategijos analizę.

Tyrimo objektas – rinkodaros komplekso analizės ir tobulinimo formavimo procesas antrinių žaliavų supirkimo paslaugų įmonėje.

Rinkodaros komplekso analizė ir tobulinimas. (2014 m. Spalio 06 d.). http://www.mokslobaze.lt/rinkodaros-komplekso-analize-ir-tobulinimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 08:16