Rinkodaros komplekso elementai


Marketingo kursinis darbas. Rinkodaros komplekso elementai panevėžio bendruomenių kultūros rūmuose. Įvadas. Rinkodaros komplekso samprata. Prekė ir paslauga. Prekių klasifikavinas. Naujų prekių kūrimas. Prekės gyvavimo ciklas. Kaina. Kainodaros politika. Kainų politikos įgyvendinimo priemonės. Paskirstymas. Marketingo kanalas. Marketingo logistika. Rėmimas. Komunikacijos strategija. Reklama. Išvados. Panevėžio bendruomenių kultūros rūmų charakteristika. Panevėžio bendruomenių rūmų teikiamos paslaugos. Kaina. Paskirstymas. Rėmimas. Literatūra.


Šiuolaikiniame pasaulyje vartotojai kultūros srityje tapo individualesni bei reiklesni, liberalesnis tapo skirtingų žmonių grupių skonis. Kiekvieno asmens poreikiai - sudėtingi ir labai asmeniški. Kultūros įstaigoms tenka sunki užduotis patenkinti vartotojų poreikius teikiamomis paslaugomis bei konkuruoti su kitais šios srities atstovais. Norint iššifruoti, ko reikalauja vartotojai, reikia itin protingo rinkodaros komplekso plano, kuris padėtų išryškinti siūlomos prekės ar paslaugos privalumus, paskatintų jas pirkti bei sugrįžti dar kartą. Tačiau ne vien prekė ir kaina domina vartotojus, įstaigos administratoriai turi aprėpti ir paslaugos prieinamumą, patogumą ir aptarnavimą. Nes dažnas atvejis kai įmonės rūpinasi galutiniais rezultatais – pardavimais, o ne veiksniais, kurie daro įtaką siekiant norimo rezultato.

Darbo naujumas ir aktualumas – Per pastaruosius metus Europos rinkodaroje įvyko didelių pokyčių: suintensyvėjusi konkurencija, globalinė integracija, atsiradusi elektroninė prekyba su šiais pokyčiais keitėsi ir vartotojai.Lietuvoje rinkodara tapo aktuali atkūrus nepriklausomybę, pradėjus dirbti rinkos ekonomikos sąlygomis. Nepaslaptis, kad Lietuvoje daugelis įmonių vis dar vadovaujasi senais rinkos principais, firmos turėtų keisti tradicines valdymo struktūras į visiškai naujas su vartotojų orientuotomis funkcijomis.Darbe naujai pažvelgiama į Kultūros centro Panevėžio bendruomenių rūmų veiklą rinkodaros aspektu.

Darbo problema - Koks paslaugų marketingo kompleksas atitiktų vartotojų lūkesčius esamoje rinkoje?

Tyrimo objektas – Kultūros centras Panevėžio bendruomenių rūmai.

Tyrimo dalykas – Panevėžio bendruomenių rūmų veiksmai ir sprendimai norint patenkinti vartotojų poreikius.

Darbo tikslas – išanalizavus ir įvertinus Panevėžio bendruomenių rūmų rinkodaros komplekso elementus, numatyti jų tobulinimo kryptis.

Uždaviniai:

•aptarti teorinius rinkodaros komplekso elementus: prekę, kainą, paskirstymą ir rėmimą;

•Išanalizuoti ir įvertinti Panevėžio bendruomenių rūmų rinkodaros elementų kompleksą;

•Aptarti, kuo skiriasi kiekvienas rinkodaros kompleksų elementas;

Tyrimo metodai – mokslinės literatūros analizė ir jos apibendrinimas.

Rinkodaros komplekso elementai. (2013 m. Gegužės 06 d.). http://www.mokslobaze.lt/rinkodaros-komplekso-elementai.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 11:50