Rinkodaros komplekso elementų analizė


Marketingo kursinis darbas. Įvadas. Prekė. Prekės samprata. Prekės gamyba. Prekių asortimentas. Prekių konkurentabilumas. Patrauklumas esamai vartotojų rinkai. Kaina. Kainos samprata. Galutinis kainos nustatymas. Kainos nustatymo metodas. Prekių paskirtymas. Prekių paskirstymo kanalai. Prekių judėjimas. Rėmimas. Rėmimo samprata. Rėmimo tikslai. Reklama. Išvados. Literatūra.


Kraštas, kuriame neauga vynuogės, šiek tiek nuskriaustas Dievo. Valstybė, kurios politikai vyną paskelbia velnio pramanu ir mėgina uždrausti jo reklamą, Dievo yra baudžiama. Galbūt už per didelį degtinės vartojimą?

Lietuva dar visai neseniai gėrimus skirstė į tris rūšis: degtinė, konjakas ir vynas (šampanas). Tik geriausiuose restoranuose kartais būdavo švenčių: vienu metu „ir raudono, ir balto vyno“.

Daugeliui dabartinių Lietuvos keturiasdešimtmečių vynas egzistavo tik knygose. Tarpukario „prarastosios kartos“ rašytojų ( E. Hemingway, E. M. Remarque) herojai buvo nusivylę žmonės į karus milijonais žūti siunčiančiomis vyriausybėmis, net gyvenimu, tačiau gražiai, pagarbiai mylėjo vyną.

Vyno vertintojas – ypatingas žmogus E. M. Remarque‘o knygose. Jo herojai nelaka kaip lietuvių rašytojų herojai, net prisigeriama yra švelniai, su ypatinga dvasios nuotaika ir filosofija.

Dabartinių Lietuvos keturiasdešimtmečių kartai, skaičiusiai E. M. Remarque‘o romanus gūdžiais 1972 metais, kai visur dundėjo šūkiai „šlovė KPSS“, o geriausia moterimi buvo laikoma daugiastaklininkė ar kombainininkė, Johanisbergerio kalenbergas ar Gracho Abtsbergas skambėjo kaip paslaptinga ir nepasiekiama laisvės muzika.

Kompartijos cenzoriai neišbraukė vynų vardų. Jie žadino laisvės troškulį. Su laisve į Lietuvą atėjo ir tikras vynas. Tūkstančiai vynų iš knygų puslapių persikėlė į parduotuvių lentynas ir restoranų vynų rūsius. Vynas Lietuvoje pradeda tikrąjį gyvenimą.

Lietuva – ne vynuogių augintojų ir ne vyndarystės tradicijų kraštas, todėl tikras vynuogių vynas Lietuvoje negaminamas. Firma UAB „Filipopolis“ jau trylikti metai yra rimta vyno importuotoja, todėl norėtume padėti vartotojams susigaudyti vynų gausybėje ir perimti vyno gėrimo tradicijas.

Šiandien didėjant alkoholinių gėrimų pasirinkimui parduotuvių lentynose eiliniam vartotojui darosi sunku išsirinkti kokybišką ir tinkamą gėrimą, ką jau bekalbėti apie parduotuvių ar restoranų darbuotojus, kurie profesionaliai turi parinkti gėrimų asortimentą, kad įtiktų savo klientams. Ką šiandien geria mūsų tauta ir atvažiuojantis turistas? Ką gers rytoj tas pats vartotojas ir jaunimas, peržiangiantis amžiaus ribą, leidžiančią jam paragauti „velnio lašų“? Šie klausimai turėtų būti įdomūs bet kuriam alkoholio ekspertui, kad galėtų sudaryti patrauklų savo parduotuvės asortimentą ar baro, restorano alkoholinių gėrimų meniu.

Rinkodaros komplekso elementų analizė. (2013 m. Gegužės 19 d.). http://www.mokslobaze.lt/rinkodaros-komplekso-elementu-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 07 d. 20:32