Rinkodaros komplekso įmonės analizė


Marketingo analizė. Įvadas. Rinkodaros komplekso elementai ir jų esmė. Prekė (paslaugaKaina. Paskirstymas. Rėmimas. Žmonės (aptarnaujantis personalasProcesas (politika) ir įranga. Rinkodaros komplekso analizė. Prekė (paslaugaKaina. Paskirstymas. Rėmimas ir ryšiai su visuomene. Filosofija ir Politika. Žmonės (aptarnaujantis personalas) ir įranga. Įvaizdis. Išvados. Informacijos šaltinių sąrašas.


Įmonė norėdama sėkmingai dirbti, ji turi teikti tokias prekes ir paslaugas, kurios tenkintų visuomenės poreikius ir būtų norinčių už tai mokėti. Todėl organizacijų vadovai nuolatos turi stebėti aplinką ir joje vykstančius pokyčius, aktualijas ir į tai reaguoti. Įmonė taikydama rinkodaros kompleksą galės patobulinti savo siūlomą prekę ar paslaugą ir uždirbti daugiau pelno.

Darbo objektas – paminklų gamyba.

Darbo tikslas – išnagrinėti UAB „x“ rinkodaros kompleksą.

Darbo uždaviniai:

1. Išnagrinėti ir pateikti rinkodaros komplekso elementus;

2. Išanalizuoti UAB „x“ rinkodaros kompleksą.

  • Marketingas Analizės
  • 2014 m.
  • 18 puslapių (3994 žodžiai)
  • Marketingo analizės
  • Microsoft Word 51 KB
  • Rinkodaros komplekso įmonės analizė
    10 - 2 balsai (-ų)
Rinkodaros komplekso įmonės analizė. (2014 m. Balandžio 25 d.). http://www.mokslobaze.lt/rinkodaros-komplekso-imones-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 05:58