Rinkodaros komplekso tobulinimas


Marketingo referatas. Įvadas. Analitinė dalis. Teoriniai sprendimai. Antrinių duomenų analizė. Uab „Refra“ penkios veiklos sritys. Valdymo struktūra. „5 jėgų“ analizė. Geografinės rinkos strategija. Kainodaros strategija. Swot analizė. Tyrimai ir jų rezultatai. Tyrimo metodika ir projektavimas. Tyrimo rezultatų analizė ir intepretacija. Projektinė dalis. Išvados. Literatūra. Priedai.


Darbo tikslas ir uždaviniai:

•Sužinoti kaip tobulinti įmonės UAB „Refra“ rinkodaros kompleksą;

• Atlikti tyrimą ir sužinoti klientų nuomonę apie įmonę;

•Atlikus tyrimą išanalizuoti įmonės problemą.

Tyrimo metodai: socialinių tyrimų metodai.

Paskutiniais keturiais anketos klausimais siekta sužinoti kaip vartotojai vertina įmonės darbo kokybę, klientų aptarnavimą, gaminių kokybę ir ar prieinama kaina. Vartotojai gerai vertina įmonės darbą, yra patenkinti gaminių kokybe ir jų kainomis.

Po apklausos sužinojome, kad 21-nam pirkėjui yra palankus prekių ir kokybės santykis; 13-kai pirkėjų įmonėje apsiperka, nes yra taikomos nuolaidos ir akcijos; 9-ni pirkėjai atkreipia dėmesį į platų prekių asortimentą; 3-is pirkėjai patenkinti darbuojojų dėmesingumu ir 3-ims pirkėjams patogi vieta apsipirkimui.

Trečiasis ir ketvirtasis klausimai skirti išsiaiškinti į kokius kriterijus žmonės kreipia dėmesį pirkdami prekes ir dėl kurios priežasties perka įmonėje UAB „Refra“.

Apklaustieji didelį dėmesį kreipia į kokybę 41% , į kainą 23% , į akcijas 22% , pripratimas 10% ir į reklamą 4% .

  • Marketingas Referatai
  • 2015 m.
  • 22 puslapiai (3593 žodžiai)
  • Kolegija
  • Marketingo referatai
  • Microsoft Word 212 KB
  • Rinkodaros komplekso tobulinimas
    10 - 8 balsai (-ų)
Rinkodaros komplekso tobulinimas. (2015 m. Vasario 19 d.). http://www.mokslobaze.lt/rinkodaros-komplekso-tobulinimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 01:16