Rinkodaros komplekso tyrimas Maxima


Marketingo kursinis darbas. Įvadas. Tyrimo metodika. Tyrimo rezultatai ir jų analizė. Išvados. Siūlymai. Priedai.


Rinkodaros tyrimai - tai funkcija, kuri per informaciją sujungia vartotojus, pirkėjus ir visuomenę su rinka. Ši informacija yra naudojama:

•Rinkodaros problemoms ir galimybėms pažinti ir apibrėžti;

•Rinkodaros komplekso elementams kurti, tobulinti ir įvertinti;

•Rinkodaros procesui kontroliuoti ir gerinti.

Rinkodaros nauda:

•Padidinami pardavimai ( jei kryptingai planuojami ir analizuojami rinkodaros veiksmai, padidinama informacija apie jos sklaidą, rinkai įrodoma, kad prekę ar paslaugą pirkti verta.

•Padidinamas pelnas ( pastangas reikia nukreipti į savo veiklas ir produktus, teisingai pasirinkti klientus, rinkoje tinkamai pristatyti savo prekes ir paslaugas).

Rinkodaros komplekso tyrimas Maxima. (2014 m. Lapkričio 19 d.). http://www.mokslobaze.lt/rinkodaros-komplekso-tyrimas-maxima.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 00:21