Rinkodaros komplekso tyrimas Uab „Mantinga“


Marketingo tyrimas. Įvadas. Tyrimo metodika. Tyrimo rezultatai ir analizė. Išvados. Siūlymai. Literatūra.


•Visi vyrai ir moterys žino kokią veiklą vykdo UAB „Mantinga“.

•Dauguma vyrų ir moterų apie UAB „Mantinga“ gaminius sužinojo prekybos vietose.

•Didžioji dalis moterų perka UAB „Mantinga“ gaminius, o mažesnioji dalis neperka. Visa dalis vyrų perka šios įmonės gaminius.

•Dažniausiai vyrai šios įmonės produkciją vartoja kartą per savaitę, o likusioji dalis per mėnesį keletą kartų arba kasdien. Visa dalis moterų produkciją vartoja per mėnesį keletą kartų.

•Didžiausią dalį vyrų skatintų produkcijos pirkti daugiau akcijos, taip pat ir moteris.

•Visi vyrai gaminių kokybę įvertino vidutiniškai, o didžioji dalis moterų įvertino kokybe aukšta.

•Didžioji dalis vyrų yra patenkinti teikiama UAB „Mantinga“ produkcija, o mažiausia dalis moterų yra nepatenkintos.

•Dauguma moterų teikiamos produkcijos asortimentą vertina gerai, mažesnioji dalis puikiai. Taip pat dauguma vyrų vertina teikiamos produkcijos asortimentą gerai, likusioji dalis vertina puikiai ir patenkinamai.

  • Marketingas Tyrimai
  • 2014 m.
  • 16 puslapių (1537 žodžiai)
  • Marketingo tyrimai
  • Microsoft Word 1274 KB
  • Rinkodaros komplekso tyrimas Uab „Mantinga“
    10 - 3 balsai (-ų)
Rinkodaros komplekso tyrimas Uab „Mantinga“. (2014 m. Gruodžio 11 d.). http://www.mokslobaze.lt/rinkodaros-komplekso-tyrimas-uab-mantinga.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 02:20