Rinkodaros konspektas egzaminui


Marketingo konspektas.

Makroaplinka Mikroaplinka. Rinkodaros tyrimai Rinkodaros tyrimai. Prekės pozicionavimas rinkoje.


Kultūrinė aplinka- tai rinkodaros makroekonomikos elementas, atspindintis visuomenės pagrindinių vertybių požiūrių, elgsenos normų įtaką įmonei, jos rinkodaros sprendimams bei įgyvendinimui.

Ekonominė aplinka- pasireiškia tam tikrais ūkio dėsningumais.

Vienas iš svarbiausių rinkos charakteristikų- rinkos perkamoji galia, kurią apsprendžia:

Mokslinė- technologinė- apima mokslo, žinių technologijų įtaką rinkodarai.

Diferencijuota rinkodara- rinkodaros strategija, kai įmonė atskiroms tikslinėms rinkoms įvykdyti naudojo skirtingus, specialiai tam pritaikytus rinkodaros kompleksus.

Prekės pozicionavimas rinkoje- tai prekės įvaizdžio vartotojo sąmonėje kūrimas, siekiant išskirti iš konkurentų.

Jei prekė jau įvesta į rinką- pozicionuoti šalia konkurentų prekės ir pradėti varžybas dėl rinkos dalies.

Įmonė turi geresnę prekę, nei siūlo konkurentai

Rinka didelė ir gali talpinti abu konkurentus

Įmonė disponuoja didesniais nei konkurentas ištekliais

Parinka pozicija labiausiai atitinka įmonės rinkodaros galimybes.

Pozicionuoti naują prekę: kurti prekę, kurios rinkoje nėra.

Per grįžtamąjį ryšį padeda atskleisti 4P privalumus ir trūkumus ir, priklausomai nuo tikslinės rinkos, sukurti veiksmingą rinkodaros kompleksą.

Padeda nustatyti naujos prekės sėkmės potencialą ir išvengti veiksnio situacijos taikymo.

Įmonė nori į rinką įvesti naują prekę

USP turi būti aiškus ir pritraukiantis dėmesį, kad jį būtų galima naudoti visuose komunikacijos kanaluose.

Turi būti pirmasis ir pagrindinis sakinys.

Apibrėžiam 3 didžiausius privalumus 3 pagr. Priežastys, kodėl asmeniui iš tikslinio segmento verta pirmiausia kreiptis į X įmonę (problemos ir spragos, kurias išsprendžiame).

Stacionarios prekybos įmonės (parduotuvės, kioskai, degalinės, prekybos automatai). Tai nuolatinę vietą turintys ir pirkėjams laisvai prieinami prekybos objektai.

Kilnojamosios prekybos vietos. Tai prekyba paremta įvairiomis išvežiojamosios ir išnešiojamosios prekių pardavimais.

Traukimas- tokia rėmimo strategija, kai siekiant sužadinti prekės poveikio grįžtamčjį signalą pastangos ir veiksmai nukreipiami į galutinį vartotoją.

  • Marketingas Konspektai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 23 puslapiai (2770 žodžių)
  • Universitetas
  • Marketingo konspektai
  • Microsoft Word 6297 KB
  • Rinkodaros konspektas egzaminui
    10 - 9 balsai (-ų)
Rinkodaros konspektas egzaminui. (2016 m. Gegužės 25 d.). http://www.mokslobaze.lt/rinkodaros-konspektas-egzaminui.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 10:34