Rinkodaros konspektas


Rinkodaros konspektai. Rinkodara konspektai. Rinkodaros formavimosi priežastys. Rinkodaros formavimosi priežastys. Rinkodara konspektas. Konspektai rinkodaros. Rinkodaros rinkodaros konspektas. Rinkodaros priemonės konspektas. Mikroaplinka konspektas. Paslaugu imones makroaplinkos tarpininkai.

Ekonomikos konspektas. Rinkodara-prekiu, ideju ir paslaugu sumanymo, kainu nustatymo, rinkimo ir pasiskirstymo, planavimo bei vykdymo procesas, siekiant sukurti mainus ir patenkinti organizaciju bei individu tikslus. Rinkodaros kompleksas- imones veiksmu kompleksas, kurias ji taiko noredama padidinti pardavimus, sustiprinti savo itaka rinkoje, padidinti savo vardo zinomuma, taip pat uzdirbti daugiau pelno- tai imoniu tikslai. Planuojant rinkodaros veiksmus, pirmiausia isanalizuojama imones rinkodaros aplinka ir tik tuomet nustatomi imones tikslai sioje aplinkoje, o paskui numatomas rinkodaros priemones numatytoms uzduotims igyvendinti. Kurimos rinkodaros strategijos ilam periodui ir sudaromi rinkodaros planai trumpeniam ateities periodui.


Moksline technologine itakoja produkto kokybes lygi. Esant palankiai siai aplinkai imones gali tobulinti savo gaminius ir konkuruoti. Palanki aplinka- praktiskai tai reiskia, kad imones turi pirkti patentus licenzijas gamybos paslaptis isigyti teisiskai. Imones jungiasi su uzsienio kapitalo imonemis.

Gamtine- aktualus kaimo turizmo verslui ir zemes ukiui. Ji taip pat susijusi su aplinkos tersimu, reikia paisyti tam tikros salies apribojimu.

Tarptautine- svarbi del konkurencijos , kuria verslininkai patiria dirbdami savo sferoje. Is kitos puses tarptautine aplinka sudaro galimybe uzsienyje prekiauti savo prekemis ir taip padidinti savo vartotoju skaiciu. Imones turi ivertinti isorine aplinka tame tarpe makroaplinka, nustatyti galimybes ir gresmes, kurios teikia mineta aplinka ir atsizvelgti i tai informuojant konkrecios imnes rnkodaros strategija. Pasikeitus makroaplinkos salygoms imones turi keisti numatytas rinkodaros priemones.

Mikroaplinkos elementai bus musu studiju objektai, nagrinejanr, rinka paskirstymas, pardavimo tarpininkai ir pagalbininkai, tiekejai, konkurentai temas.

Rinkodaros konspektas. (2012 m. Balandžio 16 d.). http://www.mokslobaze.lt/rinkodaros-konspektas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 00:25