Rinkodaros marketingo konspektas


Marketingo konspektas. Marketingas. Marketingo tikslas. Verslo marketingas. Makromarketingas. Mikromarketingas. Kompleksinės marketingo funkcijos. Analitinė. Gamybinė. Realizavimo funkcija. Valdymo ir kontrolės funkcija. Mainai. Vertybė. Mainai. Sąlygos mainams įvykti. Sandoris. Marketingo principai ir sistema. Verslo orientacijos. Šiuolaikinės verslo orientacijos. Marketingo kompleksas ir jo elementai. Šiuolaikinis požiūris į marketingo kompleksą. Marketingo informacijos šaltiniai. Pirminiai rinkos tyrimai. Išorinės aplinkos analizė (PEST). Rinkos analizė. (Mikro-) Konkurentų analizė. Vidinės aplinkos analizė SWOT (SSGG) analizė. Marketingo tyrimo rezultatai. Marketingo tyrimo procesas. Marketingo tyrimų klasifikavimas. Rinkodaros procesas. Marketingo strategijos pagal rinką. Marketingo strategijos pasirinkimas. Vartotojo elgsenos samprata. Vartotojo elgsenos bruožai. Vartotojų elgsenos modeliai. Aplinkos veiksnių įtaka vartotojui.Išoriniai vartotojo elgsenos veiksniai. Visuomenės klasės Pagal L. Schiffmaną. Prekių gyvavimo ciklo vartotojų grupės. Vidiniai vartotojo elgsenos veiksniai. A. Maslow poreikių piramidė. Vidiniai vartotojo elgsenos veiksniai. Sprendimo pirkti procesas. Sprendimo pirkti tipai. Organizacijos sprendimo pirkti procesas. Kitos sąvokos. Prekės sudėties lygmenys. Prekių klasifikavimas rinkodaroje Pagal. Asmeninio vartojimo prekės. Gamybinio vartojimo prekės. Prekių savybių nomenkalatūra. Tipinė savybių nomenklatūra Apima. Prekės ženklo savybės. Prekės ženklo dėsniai. Prekių ženklu gali būti. Sudedamos prekės ženklo dalys. Prekės vardo pasirinkimas. Pagrindiniai prekės ženklo sprendimai. Prekės ženklo sprendimai. Prekių ženklų pavadinimai. Pagrindiniai prekės ženklo sprendimai. Nuosavybės sprendimai. Sprendimai dėl prekės ženklo kūrimo/pirkimo. Prekės ženklo asortimento žymėjimas. Prekės ženklo geografinė veikimo sritis. Prekės ženklų globalizavimo priežastys. Prekės ženklą įtakojantys veiksniai. Prekės pakuotė. Prekės pakuotė yra. Brūkšninis kodas. Paslaugų kokybė. Prekių asortimentas. Asortimento matai. Prekių asortimento formavimas. Konkurencijos strategijų tipai. Pardavimo strategijos formavimas. Pardavimo strategijos formavimas. Naujų prekių kūrimo prielaidos. Prekės naujumo kriterijus. Naujų prekių kategorijos. Naujų idėjų ir koncepcijų atrankos kriterijai. Idėjų generavimas. Idėjų atranka ir patikrinimas. Prekės koncepcija. Idėjų patikrinimas. Komercinė atrinktų idėjų analizė. Prekės sukūrimas ir testavimas. Prekės pateikimas rinkai. Prekės sėkmės rink

  • Marketingas Konspektai
  • 2013 m.
  • 36 puslapiai (9690 žodžių)
  • Marketingo konspektai
  • Microsoft Word 2731 KB
  • Rinkodaros marketingo konspektas
    10 - 3 balsai (-ų)
Rinkodaros marketingo konspektas. (2013 m. Spalio 10 d.). http://www.mokslobaze.lt/rinkodaros-marketingo-konspektas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 22:03