Rinkodaros namų darbas


Marketingo namų darbas. Įvadas. Uab „Fiore“ įmonės rinkodaros analizė. Uab “Fiore” rinkodaros komplekso programos elementai. Rinkodaros orientacija. Uab „Fiore“ rinkos Lietuvoje analizė. Mikroaplinkos elementai. Makroaplinkos elementai. Rinkos segmentavimas. Faktoriai įtakojantys Uab „Fiore“ prekių pirkimą. Prekės politika. Kainų politika. Pateikimo politika. Rėmimo politika. Išvados. Literatūra. Priedai.


Mūsų darbo pagrindinis tikslas yra pritaikyti rinkodaros žinias atskleidžiant įmonės „FIORE“ galimybės patenkinti vartotojų poreikius ir išgyventi konkurencinėje rinkoje.

Rinkodaros praktinis darbas susideda iš praktinių darbų, tokių kaip: Rinkodaros kompleksas, mikro ir makro aplinkos elementai, rinkos tyrimo ir segmentavimo, konkurentų analizės, prekės, kainos, prekių pateikimo ir rėmimo politikos.

1 P (prekė) – moteriškos pėdkelnės, blauzdinės ir puskojinės (aukštos kokybės gaminamos iš 80% bambuko audinio, 18% medvilnės, 2% elastano, įvairių spalvų, bei raštų).

2 P (kaina) – aukšta, nes prekės bus aukštos kokybės.

3 P (pateikimas) – Vilniuje: PC „VCUP“, Konstitucijos per. 16

4 P (rėmimas) – reklama internete ir žurnaluose, dalinamos reklaminės skrajutes. UAB „Fiore“ savo nuolatiniams pirkėjams siūlo nuolaidų kortelę, su kuria yra taikoma 10% nuolaida, taip pat kiekviena mėnesį vykdomos akcijos, kurių metu galima įsigyti prekių iki 50% pigiau, tačiau su nuolaidų kortele nuolaidos nesumuojamos.

UAB „Fiore“ naudoja tikslo orientaciją, kurios esmę sudaro įmonės pastangos siekti savo tikslų, kuo geriau tenkinant vartotojų poreikius. Mūsų įmonė nori ne daug parduoti vieną kartą, o siekti gerų ilgalaikių ir kuo pastovesnių rezultatų. Mes norime, kad žmonės tapę mūsų klientais, taptų nuolatiniais ir grįžtų pas mus vėl ir vėl. Pirkdamas ir įvertindamas mūsų prekę žmogus papasakoja savo įspūdžius kolegoms, draugams. O artimo žmogaus nuomonė dažniausiai veikia geriau už bet kokią reklamą. Todėl naudojant šią rinkodaros orientaciją, įmonė uždirba ne tik dėl to, kad vėl sugrįžta jau kartą aptarnauti vartotojai, bet ir gero įvaizdžio dėka didėja jų skaičius. Laikydamiesi tokios rinkodaros koncepcijos mes suprantame, kad įtikti vartotojams yra paprasčiausiai pelninga.

Išvados. Visi mūsų konkurentai yra stiprūs, nes jų prekių asortimentas yra platus. Konkurentai visi skirią pakankamai lėšų reklamai, taip pat skatina pardavimus įvairiom nuolaidom. Ir tik vienas konkurentas teikia užsakymo pristatymo paslaugas.

Valstybinė darbo inspekcija, Vilniaus m. Algirdo g. 19;

Sodra. Vilniaus m. Konstitucijos pr. 16.

Žiniasklaidos auditorijos: UAB „Lietuvos rytas“ Vilniaus m. Gedimino pr. 4;

TV3 televizija. Vilniaus m. Kalvarijų g. 152.

Šiuo metu Lietuvoje krizė nuo mūsų jau tolsta. Lietuvos BVP per 2012m. III ketvirtį augo 4,4% tempu, kai II ketvirčio augimo tempas buvo nuo 2,2 iki 2,1%. Toks pokytis vertintas išties gerai, tačiau dalis jų lėmusių veiksnių buvo trumpalaikiai. Šių metų pabaiga prognozuojama silpnesnė. Nors mėnesinį atlyginimą darbuotojams žada kelti. Taip galima tikėtis didesnės paklausos aukštesnės kokybės prekėms.

Mūsų įmonei tai labai reikšmingi rodikliai – ypač jų dinamika. Taip pat didelę įtaką mūsų prekių pasirinkimui turės lytis, nes mūsų gaminiai yra skirti tik moteriškos lyties atstovėms.

  • Marketingas Namų darbai
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 17 puslapių (2678 žodžiai)
  • Kolegija
  • Marketingo namų darbai
  • Microsoft Word 97 KB
  • Rinkodaros namų darbas
    10 - 5 balsai (-ų)
Rinkodaros namų darbas. (2015 m. Gruodžio 27 d.). http://www.mokslobaze.lt/rinkodaros-namu-darbas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 20:36