Rinkodaros pagrindai ir rinkos tyrimai


Verslo kursinis darbas. Tyrimo tikslas, uždaviniai ir metodika. Literatūros analizė. Įmonės trumpas pristatymas. Konceptualus modelis, jo ryšio analizė. Rinkos tyrimo laikas, vieta, tiriama populiacija, pasirinktas apklausos metodas, imties dydis. Anketinės apklausos rezultatų analizė. Aprašomoji statistika. Ryšių analizė. Faktorinė analizė. GBN matrica, marketingo veiksmų planas. Išvados ir siūlymai. Priedai.


Picerijos picų gamybos ir pardavimų rinkos įvertinimas ir analizė veiksnių, kurie labiausiai įtakoja picerijos, bei picų pasirinkimo populiarumą, paklausą.

Darbo uždaviniai

Įvertinti picerijos potencialius klientus;

Įvertinti galimas rėmimo priemones ir pasirinkimą lemiančius veiksnius;

Nustatyti labiausiai įtakojančius veiksnius apsilankymui picerijoje ir renkantis picą, bei juos išanalizuoti;

Nustatysime su Pirsono 2 ( (chi-kvadrato) suderinamumo kriterijus (nominaliųjų ir ranginių kintamųjų ryšių analizei). Ir pateiksime 2 analizės variantus;

Koreliacinei analizei naudosime Pirsono ir Spirmeno koreliacijos koeficientų skaičiavimus tinkamo tipo kintamiesiems. Pateiksime po 2 kiekvieno koeficiento skaičiavimo variantus;

t kriterijus vidurkių lygybės tikrinimui. Naudodamiesi nominaliojo dichotominio tipo kintamuoju, sugrupuosime kiekybinį kintamąjį į dvi grupes. Pateiksime 1 skaičiavimo variantą;

Naudosimės dispersinės analizės ANOVA metodu. Patikrinsime trijų grupių vidurkių lygybę (kintamojo išmatuoto trijų kategorijų skale pagalba sugrupuosime kiekybinį kintamąjį į tris grupes). Pateiksime 1 skaičiavimo variantą;

Atlikisime faktorinę analizę latentinių kintamųjų išaiškinimui (analizei parinksime ne mažiau kaip tris kintamuosius, išmatuotus kiekybine skale). Pateiksime 1 skaičiavimo variantą;

Pritaikysime GBN matricų metodą vystymosi scenarijaus sukūrimui;

Šiuolaikinės maitinimo įmonės, neatsižvelgiant į kategoriją (restoranai, kavinės, barai ir t.t.) yra sudarytos iš gamybinių ir prekybinių patalpų. Gamybines patalpas sudaro: virtuvė, sandėliavimo patalpa, indų plovimo patalpa, dirbančiųjų poilsio ir persirengimo kambarys su tualetu, pagalbinės patalpos. Prekybines patalpas sudaro: svečių aptarnavimo salė, baras, vestibiulis, rūbinė ir tualetas. Kiekvienai šiai patalpai yra nustatyti technologiniai, higieniniai, darbo ir priešgaisrinės saugo reikalavimai. Visus reikalavimus reglamentuoja LR įstatymai ir higienos normos.

Pica - vienas populiariausių patiekalų visoje Europoje. Nepaisant to, kad picerijoms tenka atlaikyti sušių, makaronų barų, kebabinių ir kitokių įmonių konkurenciją, tiek greitąjį maistą gaminančios ir į namus ar biurus pristatančios picerijos, tiek pilno aptarnavimo picerijos-restoranai kasmet skaičiuoja vis didesnį pelną.

Atgavus nepriklausomybę, šalia įprastinių klasikinių restoranų, kavinių-barų, šašlikinių ar bufetų-valgyklų Lietuvoje atsirado dar nematytos picerijos. Norėdami išbandyti naujoves, ar tiesiog pamėgę šį itališką patiekalą, lankytojai tiesiog plūste plūdo į šio tipo įstaigas. Kadangi picas gaminti nesunku, o pelnas didelis, pradėjo įsisteiginėti didelis skaičius picerijų. Sėkmingai dirbančios įmonės pradėjo plėstis, pradėjo formuotis picerijų tinklai. Vieni jų sėkmingai plečiasi ir dirba ir šiandien, kiti apsiribojo keliomis įstaigomis. Didžiausi lietuviškos kilmės picerijų tinklai visai sėkmingai "eksportavo" savo verslo koncepcją į kitas šalis. Taip pat judriuose didmiesčių vietose jau atsiranda mažytės amarikietiškojo tipo picerijos, kuriose picos ruošiamos tik išsinešti arba išvežiojamos pagal užsakymus.

Mūsų picerija veikia Vilniuje, Senamiestyje. Įmonė yra dar visiškai nauja, tačiau siekiame užimti kuo didesnę rinkos dalį ir įsitvirtinti greta kitų stiprių konkurentų.

Daugiausiai dėmėsio kreipiame į šviežią, sveiką ant ugnies kepamą maistą. Siekiame laikytis senųjų picų gaminimo tradicijų, bet taip pat nepamištame ir naujų tendencijų bei klientų pageidavimų. Stengiames taikytis prie pokyčių, greitai reaguoti į veiksnius, kuriuos įtakoja aplinka, rinkos pokyčiai.

Savo meniu nuolat stengiames atnaujinti, bet taip pat ir išlaikyti keletą tradicinių patiekalų. Tam, kad pritrauktume ne tik naujų klientų, bet tuo pačiu ir išlaikytume senus. Mūsų picerija išsiskiria iš kitų, savo aplinka ir interjeru, kuris pasižymi šiuolaikiškumu, taip pritraukdamas jaunus žmones, kurie yra mūsų tikslinė rinka.

Siekiame nuolat tobulinti savo paslaugas ir jų kokybę. Vienas iš pagrindinių įmonės tikslų yra geras, greitas ir malonus aptarnavimas. Įmonėje yra įdiegta CRM programa, kuria naudodamiesi renkame informaciją apie klientus ir ją analizuojame, taip geriau pažindami savo lankytojus. Programa padeda mums labiau susitapatinti su klientais, sužinoti jų nusiskundimus ir greitai į juos reaguoti, taip pat kuriama lojalumo programa, kuri padeda išlaikyti esamus klientus bei taip pat tai padeda mums imtis veiksmų, kurie pritrauktų naujus klientus ir taip plėstis rinkoje.

Mūsų įmonė taip pat teikia paslaugą - pristatymas į namus, darbovietę ar kitą vietą. Teikdami šią paslaugą nuolat prižiūrime šios paslaugos kokybę, bei nuolat ją tobuliname, siekdami, kad būtų kuo mažiau trugdžių bei nesklandumų. Siekiame pristatyti maistą laiku (kuo įmanoma greičiau) ir geros kokybės (šviežią, šiltą).

Skiriamas didelis dėmesys įrangai. Investuojame tik į gerą, kokybišką, naują, atitinkančią reikalavimus ir standartus įrangą. Geros įrangos naudojimas padeda greičiau ir kokybiškiau paruošti maistą, bei palengvina darbą darbuotojams.

  • Verslas Kursiniai darbai
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 52 puslapiai (5840 žodžių)
  • Universitetas
  • Verslo kursiniai darbai
  • Microsoft Word 441 KB
  • Rinkodaros pagrindai ir rinkos tyrimai
    10 - 6 balsai (-ų)
Rinkodaros pagrindai ir rinkos tyrimai. (2015 m. Lapkričio 20 d.). http://www.mokslobaze.lt/rinkodaros-pagrindai-ir-rinkos-tyrimai.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 07 d. 20:22