Rinkodaros pagrindų egzaminui konspektas


Marketingo konspektas. Kaina. Kainos nustatymui ir keitimui įtakos turintys veiksniai. Rinkos struktūros įtaka kainai. Kainodaros tikslai. Rinkos poveikis kainai. Kainos ir paklausos priklausomybė. Iracionali paklausa. Marketingo veiksmų įtaka paklausai. Pasiūlos kreivė. Pasiūlos ir paklausos pusiausvyra. Paklausos elastingumas. Elastinga ir neelastinga paklausa. Kaštų poveikis kainai. Prekės vieneto kaštai. Lūžio taško analizė. Kainos nustatymo metodai. Kainos nustatymo modelis. Kainos nustatymas. Kainos samprata. Faktoriai, įtakojantys kainos nustatymą. Kainos nustatymo strategijos naujai prekei. Paklausa ir pasiūla. Fiksuoti ir kintami kaštai. Kainos nustatymo metodai. Metodai, orientuoti į kaštus. Metodai, orientuoti į paklausą. Suvokiamos vertės metodas. Esamo kainų lygio metodas. Galutinės kainos nustatymas. Nuolaida. Psichologiniai veiksniai. Diskriminacinė kainodara. Diskriminacinei kainodarai taikyti būtinos sąlygos. Prekių asortimento kainų nustatymo variantai. Prekės kainos ir kokybės strategijų variantai. Rinkos samprata. Rinkos rodikliai. Rinkos segmentavimas. Vartotojų rinkos segmentavimas. Geografinis segmentavimas. Demografinis segmentavimas. Psichografinis segmentavimas. Vals psichografinio segmentavimo modelis. Segmentavimas pagal vartotojo elgseną. Tikslinės rinkos parinkimas. Tikslinė rinka. Nediferencijuotas marketingas. Diferencijuotas marketingas. Koncentruotas marketingas. Vartotojų elgsena. Vartotojų elgsenos samprata. Vartotojų elgsenai įtakos turintys veiksniai. Kultūriniai veiksniai. Kultūra. Kultūros raiškos formos. Subkultūros. Socialiniai veiksniai. Įtakos grupės. Penki įtakos grupių tipai. Šeima. Vaidmenys ir statusas. Asmeniniai veiksniai. Amžius. Šeimos gyveimo ciklo etapas. Profesija ir ekonominė padėtis. Gyvenimo būdas. Asmenybė. Savivoka. Psichologiniai veiksniai. Motyvacija. Suvokimas. Mokymasis ir patirtis. Atmintis. Paskirstymas. Paskirstymo funkcijų sistema. Prekių paskirstymo procese dalyvaujantys ūkio subjektai. Marketingo kanalai. Kai kalbama apie marketingo kanalo pasirinkimą, turimi galvoje trejopo pobūdžio sprendimai. Priimti sprendimą dėl. Pasirinkdamas marketingo kanalą, gamintojas turi priimti sprendimą dėl. Marketingo kanalo ilgis. Tiesioginis prekių paskirstymas. Prekybos atstovas (agentas). Makleris (brokeris). Komisionierius. Atvejai, kada pasirenkamas tiesioginis paskirstymas. Tiesioginio paskirstymo teigiami ir neigiami aspektai. Netiesioginis prekių paskirstymas. Prekių paskirstymo būdai. Paskirstymo sistema. Trys prekių p

  • Marketingas Konspektai
  • 2014 m.
  • 289 puslapiai (12691 žodis)
  • Marketingo konspektai
  • MS PowerPoint 2221 KB
  • Rinkodaros pagrindų egzaminui konspektas
    10 - 2 balsai (-ų)
Rinkodaros pagrindų egzaminui konspektas. (2014 m. Gegužės 28 d.). http://www.mokslobaze.lt/rinkodaros-pagrindu-egzaminui-konspektas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 22:00