Rinkodaros planas (2)


Marketingo savarankiškas darbas. Įvadas. Uab „bio “ charakteristika. Uab „bio “ esamos situacijos analizė. Makroaplinkos analizė. Ekonominė aplinka. Socialinė-kultūrinė aplinka. Politinė-teisinė aplinka. Mokslinė-technologinė aplinka. Gamtinė aplinka. Mikroaplinkos analizė. Uab „bio “ konkurencingumas. Įmonės SSGG analizė. UAB „Bio “ rinkodaros strategija ir tikslai. Rinkodaros komplekso elementų analizė. UAB „Bio “ prekių analizė. UAB „Bio “ kainų analizė. UAB „Bio “ prekių pasiskirstymo analizė. UAB „Bio “ rėmimo analizė. Uab „bio “ rinkodaros veiksmų programa ir biudžetas. Išvados. Literatūra ir šaltiniai.


Bendrovės sėkmė tiesiogiai priklauso nuo kaip galima kokybiškesnio vartotojų poreikių patenkinimo, nes produktą ar paslaugas reikia ne tik parduoti, bet ir užmegzti bei palaikyti ilgalaikius ryšius su klientais, kurie dar ne vieną kartą norėtų sugrįžti į įmonę, taip pat pritraukti ir naujus klientus siūlomais produktais bei paslaugomis. Tai didžiąja dalimi priklauso nuo bendrovės vykdomos rinkodaros politikos. Svarbiausia pasirinkti tinkamą rinkodaros strategiją.

Tyrimo objektas – UAB „Bio“ veikla ir aplinka.

Tyrimo tikslas – parengti rinkodaros planą UAB „Bio sala“.

Tyrimo uždaviniai:

1. Apibūdinti UAB „Bio“ veiklos charakteristiką.

2. Atlikti UAB „Bio“ esamos situacijos analizę.

3. Nustatyti UAB „Bio“ konkurencingumą.

4. Sudaryti UAB „Bio“ rinkodaros komplekso strategijas.

5. Sudaryti UAB „Bio“ rinkodaros veiksmų programą ir biudžetą.

Rinkodaros planas (2). (2013 m. Gruodžio 18 d.). http://www.mokslobaze.lt/rinkodaros-planas-2.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 00:30