Rinkodaros planas AB Alita


Marketingo planas. Makroaplinka. Mikroaplinka. Vartotojų segmentacija. Prekės gyvavimo ciklas. Produktų modifikacija. Kainodaros strategija. Paskirstymo strategija. Rėmimo kompleksas.


Politinė – teisinė aplinka. AB „Alita“ veikla yra susijusi su valstybės reguliavimo funkcijomis, taip pat su įvairiais priimtais įstatymais, kurie nustato ir reguliuoja įmonės komercinę veiklą. Vyriausybė ir Seimas turi didelę įtaką alkoholinių gėrimų gamintojams, nes kaip žinoma alkoholiniai gėrimai yra parduodami tik nuo 18 metų, o tai varžo gamintojų galimybes. Taip pat ir televizijos reklamų apribojimai mažina pardavimus, nes alkoholinius gėrimus galima reklamuoti per televiziją tik nuo 23 valandos.

Ekonominė aplinka. Ekonominė aplinka yra svarbi kiekvienai įmonei, AB „Alita“ taip pat ne išimtis. BVP augimas rodo, kad AB „Alita“ parduodama produkcija turės didesnę paklausą, nes lyginant su praeitais metais BVP išaugo 3%, tai galima teigti, kad BVP augimas atneš didesnį pelną įmonei. Taip pat darbo lygio sumažėjimas rodo, kad jeigu daugiau šiais metais atsirado dirbančių vartotojų, tai yra galimybė turėti daugiau pirkėjų. Taigi galima teigti, kad ekonomikos lygis kyla ir AB „Alita“, tai yra naudinga, nes augantis ekonomikos lygis – garantuoja didesnį įmonės pelną.

  • Marketingas Planai
  • 2013 m.
  • 6 puslapiai (918 žodžių)
  • Marketingo planai
  • Microsoft Word 20 KB
  • Rinkodaros planas AB Alita
    10 - 4 balsai (-ų)
Rinkodaros planas AB Alita. (2013 m. Rugsėjo 12 d.). http://www.mokslobaze.lt/rinkodaros-planas-ab-alita.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 23:28