Rinkodaros planas Dviračiai


Marketingo planas. Įvadas. Teorinė dalis. Rinkodaros aplinkos įtaka verslo įmonės veiklai. Makroaplinka. Mikroaplinka. Rinkos tyrimas, jos parametrai bei perspektyvų analizė. Verslo įmonės tikslinė RINKA bei galimos rinkodaros strategijos. Verslo įmonės rinkodaros komplekso elementai. Verslo įmonės rinkodaros planavimas. Verslo įmonės pardavimų prognozavimo metodai. Tyriamoji dalis. Uab „Riedėk“ rinkodaros planas. Uab „RIEDĖK“ misija, vizija, tikslai ir uždaviniai. Uab „Riedėk“ aplinkos rinkodaros analizė. Įmonės SWOT (GGSS) analizė. Uab „Riedėk“ tikslinės rinka ir rinkodaros strategija. Vartotojų nuomonės tyrimas. Rinkodaros analizė. Prekių pardavimo prognozė. Išvados. Literatūros sąrašas. Priedas.


Mūsų tyrimo objektas yra UAB „Riedėk“ , kurios, kaip mums žinoma, viena iš problemų yra ta, kad ji nežino savo tikslinės rinkos ir jos poreikių. Taigi mūsų darbo tikslai yra parengti UAB „Riedek“ rinkodaros planą.

Kursinio darbo uždaviniai yra išanalizuoti mokslinę literatūrą rinkodaros planavimo klausimais, apklausos būdu išsiaiškinti įmonės tikslinę rinką ir jos poreikius.

Bendrovės rinkodaros aplinką sudaro išoriniai veiksniai bei jėgos, darantys įtaką rinkodaros tarnybos gebėjimams plėtoti ir palaikyti naudingus ryšius su tiksliniais vartotojais. Rinkodaros aplinkos tyko ir galimybės, ir pavojai. Sėkmingos įmonės dirbančios įmonės žino, kaip gyvybiškai svarbu stebėti ir prisitaikyti prie besikeičiančios aplinkos. Deja, pernelyg daug bendrovių pokyčiuose neįžvelgia naujų galimybių. Jos neigia arba priešinasi permainoms tol, kol būna per vėlu. Pamažu pasensta jų strategijos, struktūros, sistemos bei kultūra. (Rinkodaros principai, p.138).

1.1 Makroaplinka

Rinkodarai labai svarbu ir nedarbo lygis, kadangi vartotojo pajamos mažėja, tai tuo pačiu mažėja ir pirkimo galia. Skiriamos trys nedarbo rūšys:

Struktūrinis – pasireiškia tada, kai darbo paklausos struktūra neatitinka darbo pasiūlos struktūros.

Ciklinis - susijęs su ekonomikos vystymosi ciklo fazėmis.

Rinkodaros veiklai svarbiausi teisės aktai skirstomi į tris grupes:

Pirkėjai – tai fizinis arba juridinis asmuo, norintis iš kito asmens įsigyti prekę ir įsipareigojantis už ją mokėti nustatytą pinigų sumą. Pirkėjus galima suskirstyti į grupes:

Gamintojai – tai visos įmonės, kurios prekes įsigyja gamybai.

Užsienio pirkėjai – tai visos anksčiau išvardytos pirkėjų grupės tik jos yra užsienyje.

Didmeninės prekybos įmonės – prekyba vyksta dideliais kiekiais tarp įmonių, įmonės parduoda gamintojams, perpardavėjams, kitiems stambiems pirkėjams.

Logistikos paslaugas teikiančios – įmonės atliekančios prekių ekspedijavimo funkcijas.

Rinkodaros paslaugų tiekėjai - rinkos tyrimo firmos, reklamos agentūros, visuomenės informavimo priemonės, rinkodaros konsultantai ir kt.

Gilinantis į rinkodaros tyrimų turinį galima sakyti kad tai yra mokslas apie rinkodaros sprendimus reikalingos informacijos planavimą, rinkimą, analizavimą, gaminimą bei pateikimą naudojimui.

Fundamentalieji – turi tikslą praplėsti žinojimo ribas mažiau akcentuojant konkrečių praktinių problemų sprendimą.

Rinkos tyrimai pagal tyrimo tikslus rušiuojami į:

Turime išsiaiškinti panašias vartotojų grupes, rinką susegmentuosime pagal požymius:

geografinį kriterijų (pvz.: miestas, kaimas)

demografinį kriterijų (pvz.: amžius, lytis)

pirkėjo elgesį ( Juos galima suskirstyti: pagal pirkimo motyvus, pagal vartojimo lygį, pagal prekės naudojimo laipsnį,pagal prisitaikymo prie prekės greitį.).

Įvertinus kiekvieno segmento dydį, galime pasirinkti rinkodaros strategiją:

Koncentruotoji rinkodaros strategija – tai tokia strategija kai įmonė stengiasi sutelkti savo pastangas tik į vieną tikslinę rinką ir ją įvaldyti naudoja specialiai pritaikytą rinkodaros kompleksą.

Nediferencijuotoji rinkodaros strategija – kai įmonė visai rinkai įvaldyti naudoja vieną pasirinktą rinkodaros kompleksą.

Kiekviena įmonė planuodama ir vykdydama savo veiklą turi remtis visais rinkodaros komplekso elementais, tačiau kiekvienas iš jų turi būti įgyvendinamas skirtingom priemonėm ir skirtingom strategijom.

Naudojant kiekybinius metodus, praeito laikotarpio pardavimas ir laikas yra pagrindinai kintamieji, leidžiantys spėti, kaip veikia įvairūs prognozavimo metodai, pagrįsti laiko serijomis.

Paprastas metodas - jis apima prognozę iš akies.

Tendencinis ekstrapoliavimas – apima praeities duomenų perkėlimą į ateitį, jų atvaizdavimą grafiškai. Ekstrapoliuoti galima iš akies arba matematiškai.

Slenkantis vidurkis. Naudojant šį metodą, galima iš turimų duomenų išbraukti, kai kurias viršutines ir apatines reikšmes ir gauti kreivę, kuri yra artimesnė tikriems duomenims. Kiekvienas gautas taškas yra keleto praeitų metų vidurkis.

  • Marketingas Planai
  • 2015 m.
  • 31 puslapis (3886 žodžiai)
  • Marketingo planai
  • Microsoft Word 64 KB
  • Rinkodaros planas Dviračiai
    10 - 5 balsai (-ų)
Rinkodaros planas Dviračiai. (2015 m. Kovo 24 d.). http://www.mokslobaze.lt/rinkodaros-planas-dviraciai.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 03:24