Rinkodaros planas Foto paslaugų įmonei


Marketingo planas. Įvadas. Rinkodaros komplekso elementai (4p) ir orientacija. Rinkos tyrimas. Mikroaplinka ir makroaplinka. Vartotojo elgsena. Rinkos segmentavimas. Konkurentų analizė. Prekės (paslaugų) politika. Kainos politika. Pateikimo politika. Rėmimo politika. Išvados. Literatūra.


„Foto“ – tai foto paslaugas teikianti įmonė. Tai savo vardą turintis atskiras ūkio vienetas, kurios veiklą nustato Lietuvos Respublikos įmonių įstatymas. Įmonės veikla yra gana sudėtinga. Šiuo metu pasaulyje yra labai daug įvairių, panašia ar visiškai skirtinga veikla užsiimančių įmonių, vienos yra didelės kitos vidutinės, dar kitos mažos. Vienos bankrutuoja, kitos – klesti ir atneša didelį pelną. “Foto” – teikia 3 skirtingas paslaugas: nuotraukų ryškinimas, fotografavimas studijoje (įvairios fotosesijos), fotografavimas renginiuose.

Darbo tikslas – parengti „Foto“ rinkodaros planą.

Darbo uždaviniai:

1.Pateikti rinkodaros komplekso elementus, nustatyti koncepciją.

2.Nurodyti mikroaplinkos ir makroaplinkos įtaką įmonės veiklai.

3.Atlikti tyrimą sudarant anketą bei apibendrinti gautus rezultatus.

4.Susegmentuoti rinką ir nustatyti tikslinę rinką.

Darbo metodai – metodinės literatūros bei praktinių darbų analizė ir Vilniaus gyventojų apklausa.

  • Marketingas Planai
  • 2014 m.
  • 29 puslapiai (4836 žodžiai)
  • Marketingo planai
  • Microsoft Word 265 KB
  • Rinkodaros planas Foto paslaugų įmonei
    10 - 4 balsai (-ų)
Rinkodaros planas Foto paslaugų įmonei. (2014 m. Kovo 05 d.). http://www.mokslobaze.lt/rinkodaros-planas-foto-paslaugu-imonei.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 16:39