Rinkodaros planas Foto


Ekonomikos kursinis darbas. Įvadas. Rinkodaros komplekso elementai ir orientacija. Rinkos tyrimas. Mikroaplinka. Makroaplinka. Vartotojo elgsena. Rinkos segmentavimas. Konkurentų analizė. Prekės politika. Kainos politika. Pateikimo politika. Rėmimo politika. Išvados. Literatūra.


Kiekviena įmonė stengiasi patenkinti vartotojo poreikius, turime teikti tokias paslaugas, kuriomis vartotojai bus patenkinti ir vertins jas. Būtent tada jie norės naudotis mūsų teikiamomis paslaugomis. Todėl steigiant įmonę pirmiausia reikia surinkti daug informacijos apie pirkėjų poreikius, konkurentus, rinkos apimtį, kainas, rėmimą, bei daug kitų svarbių dalykų, nes tik įgyvendinus ir įvertinus šią informaciją įmonė turės pelno. Savarankiškame darbe pasiekėme užsibrėžtą tikslą t.y. sudarėme UAB „Fotoblykstė“ rinkodaros planą bei įvykdėme iškeltus darbo uždavinius:

Rinkodaros planas Foto. (2014 m. Balandžio 14 d.). http://www.mokslobaze.lt/rinkodaros-planas-foto.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 12:15