Rinkodaros planas Gargždų pramogos


Marketingo planas. Apie „Gargždų pramogas“. Kainynas. Segmentavimas. P. Makroaplinka. Mikroaplinka. Kelias iki vartotojo. Vartotojo elgsena.


PROBLEMA:

•tai naujai įsikūrusi įmonė, todėl žinoma tik artimoje aplinkoje, Klaipėdos apskrityje;

•įmonė išsidėsčiusi nepalankioje teritorijoje.

TIKSLAS: tapti žinomu pramogų kompleksu netik Klaipėdos apskrityje bet ir visoje Lietuvoje bei prisitraukti bent 10% daugiau klientų per metus laiko nemažinant jau esamų kainų (kainas žiūrėti 4-7psl.).

  • Marketingas Planai
  • 2014 m.
  • 19 puslapių (2896 žodžiai)
  • Marketingo planai
  • Microsoft Word 166 KB
  • Rinkodaros planas Gargždų pramogos
    10 - 4 balsai (-ų)
Rinkodaros planas Gargždų pramogos. (2014 m. Lapkričio 17 d.). http://www.mokslobaze.lt/rinkodaros-planas-gargzdu-pramogos.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 04:32